Wijziging User Review - [syntesia] [intercity2013]

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03-10 11:07
Zou mijn de review van intercity2013 op mijn profiel verwijdert kunnen worden want de manier waarop is belachelijk.

21 januari
Contact opgenomen met intercity2013.

22 Januari
Geld overgemaakt

23 januari
Beamer ontvangen, en meteen melding van de mankementen.
intercity2013 zegt dat het niks uit maakt ( ik vind van wel want is ook niet beschreven in de advertentie) en dat ik het vaker moet proberen
Na meerdere malen nogmaals geprobeerd en het weekend daarop nogmaals met weinig succes.

26 januari
laatste contact gehad, met intercity2013 zeggende dat er echt niks mis is met de beamer.

2 / 11 / 17 februari
Geprobeerd contact op te nemen met intercity2013 omdat die beamer gewoon niet goed functioneert.
Het is mij 2x gelukt om de beamer aan te krijgen.

22 februari
review geschreven op zijn profiel.
Ook blijkbaar dezelfde dag nog een review op mijn profiel geschreven.

26 februari
Opeens een bericht van intercity2013 met als titel "kutbeamer"
En veel onfatsoenlijke taal waar ik eigenlijk geen zin in heb.

Ik had de beamer gekocht met als intentie te kijken of een beamer wat voor mij is.
Echter heb ik dus een beamer gekregen met een losse behuizing en 1 die bijna niet aan gaat.

Na meerdere malen de beamer aan en uit te doen vergaat het plezier van deze beamer dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Graag even de procedure volgen: How to - Feedback laten aanpassen

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03-10 11:07
Ik heb alles gedaan wat er gedaan moet worden, maar intercity2013 reageerd nu zo bot en onbeschoft dat we geen wederzijds akkoord kan komen denk ik. Wat moet ik nu doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Hij heeft jou duidelijk een product geleverd dat niet aan de verwachting en beschrijving voldoet. Loszittende onderdelen, ontbrekende schroeven, gammele knop enz. Dan mag je minstens verwachten dat er een poging gedaan wordt dit te herstellen. In plaats daarvan komt er een hele tirade dat het je eigen schuld is, dat de ontbrekende schroefje niet erg zijn enz. Ik zie dit als een wraak review, en zal deze verwijderen. Ik zal intercity2013 ook aanspreken op zijn taalgebruik.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.