Zou mijn de review van intercity2013 op mijn profiel verwijdert kunnen worden want de manier waarop is belachelijk.
21 januari
Contact opgenomen met intercity2013.
22 Januari
Geld overgemaakt
23 januari
Beamer ontvangen, en meteen melding van de mankementen.
intercity2013 zegt dat het niks uit maakt ( ik vind van wel want is ook niet beschreven in de advertentie) en dat ik het vaker moet proberen
Na meerdere malen nogmaals geprobeerd en het weekend daarop nogmaals met weinig succes.
26 januari
laatste contact gehad, met intercity2013 zeggende dat er echt niks mis is met de beamer.
2 / 11 / 17 februari
Geprobeerd contact op te nemen met intercity2013 omdat die beamer gewoon niet goed functioneert.
Het is mij 2x gelukt om de beamer aan te krijgen.
22 februari
review geschreven op zijn profiel.
Ook blijkbaar dezelfde dag nog een review op mijn profiel geschreven.
26 februari
Opeens een bericht van intercity2013 met als titel "kutbeamer"
En veel onfatsoenlijke taal waar ik eigenlijk geen zin in heb.
Ik had de beamer gekocht met als intentie te kijken of een beamer wat voor mij is.
Echter heb ik dus een beamer gekregen met een losse behuizing en 1 die bijna niet aan gaat.
Na meerdere malen de beamer aan en uit te doen vergaat het plezier van deze beamer dan ook.
21 januari
Contact opgenomen met intercity2013.
22 Januari
Geld overgemaakt
23 januari
Beamer ontvangen, en meteen melding van de mankementen.
intercity2013 zegt dat het niks uit maakt ( ik vind van wel want is ook niet beschreven in de advertentie) en dat ik het vaker moet proberen
Na meerdere malen nogmaals geprobeerd en het weekend daarop nogmaals met weinig succes.
26 januari
laatste contact gehad, met intercity2013 zeggende dat er echt niks mis is met de beamer.
2 / 11 / 17 februari
Geprobeerd contact op te nemen met intercity2013 omdat die beamer gewoon niet goed functioneert.
Het is mij 2x gelukt om de beamer aan te krijgen.
22 februari
review geschreven op zijn profiel.
Ook blijkbaar dezelfde dag nog een review op mijn profiel geschreven.
26 februari
Opeens een bericht van intercity2013 met als titel "kutbeamer"
En veel onfatsoenlijke taal waar ik eigenlijk geen zin in heb.
Ik had de beamer gekocht met als intentie te kijken of een beamer wat voor mij is.
Echter heb ik dus een beamer gekregen met een losse behuizing en 1 die bijna niet aan gaat.
Na meerdere malen de beamer aan en uit te doen vergaat het plezier van deze beamer dan ook.