Vervanging Scherm touchscreen laptop.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ergo
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 06-08 09:43
Onlangs is het scherm van mijn acer 482pg - 5402G52TII kapot gegaan. er zit een grote zwarte halve maan op mijn scherm in de rechterhoek. een van de opvallendste dingen is dat het touchscreen op het gebied van de zwarte vlek wel nog gewoon reageert en het perfect doet. ik zou het , het liefst door een bedrijf laten doen, maar ik heb hier geen geld voor en ik weet niet of mijn inboedelverzekering dat dekt ( de laptop is gekocht op 03-11-2013). ik denk trouwens wel dat ik het scherm zelf ook kan vervangen.
ik vroeg me dus af of ik goedkoop een nieuw scherm erin kon jassen , al dan niet met touchscreen. het verschil tussen een scherm met touchscreen en eentje zonder is toch al gauw 100 euro.

hier een foto van het scherm

Afbeeldingslocatie: http://imgur.com/86Dfjl7

en deze schermen heb ik op ebay gevonden :

nummer een

nummer 2 http://www.ebay.com/itm/L...t%3D6%26sd%3D171973049040

ik zou graag willen weten wat ik het beste kan doen hehe.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Zou je niet eens eerst checken met je inboedelverekering ?

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ergo
Fish schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 00:59:
Zou je niet eens eerst checken met je inboedelverekering ?
ja, ik ga morgen eens bellen. maar gezien dat de laptop al 2 jaar en 3 maanden oud is ben ik er bang voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

mijn kookplaat vroegen ze geeneens naar de bon, garantie loopt af na twee jaar. je verzekering wanner je stopt met betalelen :P

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ergo
Fish schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 01:04:
mijn kookplaat vroegen ze geeneens naar de bon, garantie loopt af na twee jaar. je verzekering wanner je stopt met betalelen :P
Er staat in mijn inboedelverzekering dat ze niet vergoeden als je het zelf kapot hebt gemaakt. Bedoelen ze dan denk je dat het gaat over bewust schade of als je laptop bv uit je handen is gevallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Nate-Senpai schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 16:31:
[...]

Er staat in mijn inboedelverzekering dat ze niet vergoeden als je het zelf kapot hebt gemaakt. Bedoelen ze dan denk je dat het gaat over bewust schade of als je laptop bv uit je handen is gevallen?
Ik zat net nog met een buuv te praten die had haar ipad laten vallen. Een officiele fix vonden ze te duur. de offerte van de turk was weer acceptabel. Dus ja

Je kan het alijd vragen. gewoon even bellen, had je allang kunnen doen

Iperf

Pagina: 1