Ik ben opzoek naar een video editor die eigenlijk werkt zoals de meeste foto apps op iOS. Een app waarmee je een clip die je net geschoten hebt even makkelijk kan bewerken. Niet zoals bij de meeste editors die ik geprobeerd heb, welke op 'project' basis werken met de bedoeling om meerdere clips aan elkaar te plakken.
Nee wat ik zoek moet gewoon iets simpels zijn. Een editor waarmee je ff snel de witbalans kan bijstellen, de clip wat kunt bijknippen hier en daar, wat filters erover kunt doen en de snelheid van de video kunt aanpassen (sneller/langzamer) ect. Bewerkingen die je wel kent uit de bekende foto editors.
Dus geen volledige editor zoals een Premiere Clip of iMovie waar je volledige films mee kan maken. Nee het moet vooral snel en simpel zijn. Geen onnodige 'project' workflow, daar ga ik toch niet aan beginnen. Ik wil gewoon simpel en snel een filmpje van een paar seconden bijwerken.
Apps die ik al geprobeerd heb en niet voldoen aan deze beschrijving zijn:
Dus als iemand een tip heeft hoor ik het graag
Qua budget wil ik hier niet moeilijk doen, dus mag best een redelijk prijzige app zijn.
Nee wat ik zoek moet gewoon iets simpels zijn. Een editor waarmee je ff snel de witbalans kan bijstellen, de clip wat kunt bijknippen hier en daar, wat filters erover kunt doen en de snelheid van de video kunt aanpassen (sneller/langzamer) ect. Bewerkingen die je wel kent uit de bekende foto editors.
Dus geen volledige editor zoals een Premiere Clip of iMovie waar je volledige films mee kan maken. Nee het moet vooral snel en simpel zijn. Geen onnodige 'project' workflow, daar ga ik toch niet aan beginnen. Ik wil gewoon simpel en snel een filmpje van een paar seconden bijwerken.
Apps die ik al geprobeerd heb en niet voldoen aan deze beschrijving zijn:
- iMovie
- Adobe Premiere Clip
- Pinnacle Studio Pro
- Magisto Video Editor
- Splice
- Cameo
- Vizzywig
Dus als iemand een tip heeft hoor ik het graag
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic" - Arthur C. Clark