Op zoek naar een 17,3" laptop met toetsenbord verlichting.

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• mitfry
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 26-11-2024
Beste tweakers,

Mijn opa is op zoek naar een nieuwe laptop en hij heeft mij gevraagd er één uit te zoeken. Nu zijn er meer dan genoeg laptops die voldoen aan zijn eisen en ik heb er dan ook al verschillende op het oog. Ik weet dat hij vaak 's avonds tijd heeft om gebruik te maken van zijn laptop en dan is het natuurlijk wat donkerder en ik heb hem wel is horen klagen dat hij daardoor soms naar de juiste toetsen moet "zoeken" als alleen de sfeerverlichting aan staat.

Om een laptop te vinden die ook op dat gebied daadwerkelijk iets extra's biedt in tegenstelling tot zijn vorige ben ik op zoek gegaan naar een laptop met toetsenbord verlichting. Op het moment dat ik die optie aanvink blijven er nog maar weinig over in de pricewatch.

Mijn selectie is te zien in de volgende link: http://tweakers.net/categ...Kpdad1jSl2DSO4h3OtxjPnfAA

Nu zijn jullie het vast wel met mij eens dat een Alienware of andere laptop een tikkeltje overdreven is voor mijn opa. Daarnaast beschikken de overige twee/drie laptops uit de bovenstaande selectie volgens mij niet over toetsenbord verlichting, terwijl ze wel verschijnen in de selectie.

Mijn vraag:
Kunnen jullie mij helpen met het vinden van een laptop met toetsenbord verlichting voor maximaal 700,-? Deze moet indien mogelijk voldoen aan het volgende:
Prijs: Maximaal 700,-
Merk: Niet merk gebonden
Scherm: Minimaal 17"
Processor: Minimaal i3
Geheugen: Minimaal 4GB DDR3
Opslag: Minimaal 256GB. De bedoeling is een SSD, maar dit kan later naar wens ingebouwd worden.
Grafisch: Moet geschikt zijn voor eenvoudige spellen.
Extra's: Moet beschikken over toetsenbord verlichting, een webcam en een card reader.

Wellicht heb ik mijn zoekwerk goed gedaan en zijn er voor deze prijs geen laptops die voldoen aan de eerder genoemde wensen. Hopelijk heb ik de juiste laptop toch niet gevonden en kunnen jullie mijn lijstje om uit te kiezen helpen aanvullen.

Bij voorbaat dank!

Mitfry