Toon posts:

Wel of geen goede monitor?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Goedeavond!

Ik heb een vraag.
Ik ben van plan om over ongeveer 2 maanden te starten met het bouwen van mijn game pc. Nu het volgende:

Heb in Augustus vorig jaar een game monitor gekocht, de BenQ RL2755HM. Deze heb ik aangeschaft omdat ik een destijds ook een playstation 4 heb gekocht en dus een mooi scherm wilde. De playstation 4 is inmiddels verkocht omdat ik er dus achter ben gekomen dat ik liever op de pc game en deze dus een ga bouwen!

Nu is mijn vraag dus of deze monitor geschikt is voor PC gaming (de monitor stond destijds als console gaming monitor aangeschreven)? Het is een 27" monitor, wordt dit dan geen pixels tellen? Ik zou hier graag dus wat meer duidelijkheid over krijgen want anders verkoop ik dit scherm en koop ik over 2 maanden als ik mn game pc gebouwd heb een scherm wat dus wel goed geschikt is!

Alvast bedankt!

Alle reacties

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:09
Het is net zoveel pixels tellen als met je PS4. Kijk het gewoon aan en als het niet bevalt, dan kan je je monitor altijd nog verkopen en een nieuwe kopen.

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
Klopt, ben alleen benieuwd of iemand hier ervaring mee heeft aangezien ik het scherm nu nog voor een redelijke prijs kan verkopen en over 2 maanden zal deze zeker gezakt zijn..

• Dwarrelegel
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22-01 10:26
Zo rap gaat dat over het algemeen niet met monitors hoor. Verder is het echt gewoon persoonlijke voorkeur. Zo vind ik 27" namelijk snel te groot worden, terwijl er genoeg mensen zijn die het super fijn vinden. Gewoon die 10 euro (max) verkoop verschil nemen en kijken hoe het bevalt.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de reacties! Ik ga het gewoon even aankijken inderdaad! Tot die tijd staat het scherm veilig opgeborgen.