De WiFi van de standaard Ziggo router is afschuwelijk slecht. In dezelfde kamer heb ik nog maar 15 Mbit/s (terwijl ik 250 Mbit/s door de kabel krijg). ik wil dus graag een nieuwe router of access point aanschaffen, maar ik heb hier niet veel verstand van.
Vraag: ik heb slecht Wifi in mijn huis, en wil dus een AP of nieuwe router kopen zodat ik overal in het huis goed WiFi heb.
...
Het is een relatief klein huisje waar ik in woon, geen betonnen muren of iets. Maar boven heb ik 0 WiFi bereik terwijl de router, zo goed als, onderaan de trap staat.
...
Ik heb wat Tweakers reviews gelezen, de twee verschillende apparaten die ik tot nu toe gevonden heb:
Ziggo "Extra wifi-punt" - TP-Link Archer C7
en
pricewatch: TP-Link TL-WR1043ND
Het WiFi zal gebruikt worden voor laptops in het huis, de Chromecast op de TV, iPad en telefoons.
...
Ik hoop advies van jullie te krijgen.
Vraag: ik heb slecht Wifi in mijn huis, en wil dus een AP of nieuwe router kopen zodat ik overal in het huis goed WiFi heb.
...
Het is een relatief klein huisje waar ik in woon, geen betonnen muren of iets. Maar boven heb ik 0 WiFi bereik terwijl de router, zo goed als, onderaan de trap staat.
...
Ik heb wat Tweakers reviews gelezen, de twee verschillende apparaten die ik tot nu toe gevonden heb:
Ziggo "Extra wifi-punt" - TP-Link Archer C7
en
pricewatch: TP-Link TL-WR1043ND
Het WiFi zal gebruikt worden voor laptops in het huis, de Chromecast op de TV, iPad en telefoons.
...
Ik hoop advies van jullie te krijgen.