Piaggio zip 4t start niet

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Anoniem: 741425

Topicstarter
Hallo allemaal,

Hoop dat er iemand is die me kan helpen.

Ik heb eergisteren een een zip 4t 2009 met 13 duizend km (blauwe kenteken) van marktplaats gekocht. Hij deed het 2 dagen prima, en nou wil hij opeens niet meer starten. Eerst draaide het startmotor wel toen ik drukte (maar startte niet) maar nu gaat ie heel langzaam (bijna niet) draaien tijdens het drukken. Met kick lukt het ook niet.

Beste antwoord (via Anoniem: 741425 op 25-02-2016 18:48)

• Jackxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 01:42
Ok. dan zal ik het voorkouwen.. wanneer je met google zoekt naar "scooter start niet" kom je op bijv deze pagina uit.

http://www.scooterhulp.co...art-niet-meer-wat-nu.html

Daar staan veel voorkomende oorzaken.

Alvorens iemand de TS kan helpen zou het handig zijn om bepaalde zaken uit te sluiten, brandstof op bijv.

Ook het controleren van de bougie is vaak een klusje van enkele minuten. Het schoonmaken van een vieze bougie kan een groot verschil maken.

[ Voor 16% gewijzigd door Jackxl op 25-02-2016 18:40 . Reden: aanvulling. ]

Alle reacties

• Jackxl
*knip* doe eens niet.

[ Voor 91% gewijzigd door gambieter op 25-02-2016 18:22 ]

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Tja, dat lijkt me toch iets voor een garage. Heb je contact opgenomen met de verkoper, en heb je de scooter laten nakijken voor je hem kocht?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Jackxl
Ok. dan zal ik het voorkouwen.. wanneer je met google zoekt naar "scooter start niet" kom je op bijv deze pagina uit.

http://www.scooterhulp.co...art-niet-meer-wat-nu.html

Daar staan veel voorkomende oorzaken.

Alvorens iemand de TS kan helpen zou het handig zijn om bepaalde zaken uit te sluiten, brandstof op bijv.

Ook het controleren van de bougie is vaak een klusje van enkele minuten. Het schoonmaken van een vieze bougie kan een groot verschil maken.

[ Voor 16% gewijzigd door Jackxl op 25-02-2016 18:40 . Reden: aanvulling. ]

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:02

sapphire

Die-hard pruts0r

Ik heb zelf een Vespa 4T 4v 2009 dus motorisch zal het erg op elkaar lijken (als het niet gewoon het zelfde is).
Zelf ook al eens start problemen gehad, mijn 'garage' gaf aan dat de bougies bij de 4T modellen erg gevoelig zijn. Die was vervangen en probleem opgelost. Paar weken erna wilde hij weer niet starten, mijn motor draait met starten stationair vrij hoog qua toeren. Daarom moet ik tijdens het starten gas geven, doe ik dat niet is het in de herfst/winter niet te doen om te starten. Geef ik gas bij werkt het altijd, sinds die tip 2x hoeven kicken :)

Gabriël AM5