Ik ben van plan mijn eerste PC te kopen en hem zelf in elkaar zetten. Ik wil hiermee games zoals GTA: V op 1080p en 60 fps kunnen spelen met goede settings. Ik hoop ook dat hij een paar jaar mee kan gaan en als het nodig is dat ik niet alles moet vervangen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem zal voornamelijk gebruikt worden om op te gamen en om youtube en netflix op te kijken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het mag €700 gaan kosten, de lijst die ik nu heb is daar iets onder, maar als je voor een paar euro boven budget een grote verbetering kan maken dan mag dat natuurlijk ook.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Dit is mijn eerste pc dus ik kan niets meenemen uit een vorig systeem, wel heb ik al een muis, toetsenbord headset en monitor.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alleen de pc zelf, Windows en al het randapparatuur is al geregeld.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het is niet mogelijk om een kabel van de router naar het systeem te leggen, dus hij moet wifi ondersteunen. ons internet is niet erg snel dus hij hoeft niet een hoge snelheid te ondersteunen. Ook heb ik wel graag een case met een window erin.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil graag dat jullie kijken of er nog verbeteringen zijn en of alles goed samengaat. Vooral van de netwerkkaart weet ik niet zeker of hij goed is.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem zal voornamelijk gebruikt worden om op te gamen en om youtube en netflix op te kijken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het mag €700 gaan kosten, de lijst die ik nu heb is daar iets onder, maar als je voor een paar euro boven budget een grote verbetering kan maken dan mag dat natuurlijk ook.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Dit is mijn eerste pc dus ik kan niets meenemen uit een vorig systeem, wel heb ik al een muis, toetsenbord headset en monitor.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alleen de pc zelf, Windows en al het randapparatuur is al geregeld.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het is niet mogelijk om een kabel van de router naar het systeem te leggen, dus hij moet wifi ondersteunen. ons internet is niet erg snel dus hij hoeft niet een hoge snelheid te ondersteunen. Ook heb ik wel graag een case met een window erin.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil graag dat jullie kijken of er nog verbeteringen zijn en of alles goed samengaat. Vooral van de netwerkkaart weet ik niet zeker of hij goed is.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6400 Boxed | € 188,95 | € 188,95 |
| 1 | Gigabyte GA-H110M-S2H | € 56,- | € 56,- |
| 1 | Sapphire NITRO R9 380X 4G D5 | € 243,50 | € 243,50 |
| 1 | BitFenix Comrade Window Zwart | € 37,50 | € 37,50 |
| 1 | TP-Link TL-WN823N | € 8,95 | € 8,95 |
| 1 | Kingston HyperX Fury HX421C14FB/8 | € 34,- | € 34,- |
| 1 | Cooler Master GM G450M | € 51,95 | € 51,95 |
| 1 | Crucial BX200 240GB | € 60,95 | € 60,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 681,80 | |