Vraag

• Applepiez
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 06-08 20:00
Mijn vraag
Vandaag was ik aan het werk en stopte ik 2 usbs in mijn usb poorten. Nadat ik klaar was met het werk wilde ik een potje CSGO spelen alleen gaf steam aan dat de bestanden niet aanwezig waren. Toen kwam ik er opeens achter dat mijn F;/ schijf waar csgo op stond niet meer was herkend. Na reboots ook niet. Hoe kan ik mijn harde schijf weer werkende krijgen.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik gebruik windows 10. De harde schijf in kwestie is een http://tweakers.net/price...desktop-sshd-kit-2tb.html

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik kon niet echt specifieke dingen vinden. Ik heb al geprobeerd de pc opnieuw op te starten maar dat werkt ook niet. Unpluggen helpt ook niet.

Alle reacties

• Trommelrem
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-11-2021
Grappig, die Seagates heb ik in een labomgeving draaien. Van de 20 zijn er inmiddels 19 RMA gestuurd, van de 19 die RMA zijn teruggekomen zijn er ook nog eens 10 RMA gestuurd. De betrouwbaarheid van die dingen is erg slecht.

RMA aanmaken bij Seagate dus.

-edit-
Spelfout

[ Voor 6% gewijzigd door Trommelrem op 25-02-2016 16:12 ]

• G-bird
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-12-2017
Heb je al gekeken of de pc de schijf nog wel ziet. Via computer/manage/hard drives?

Heb je chkdsk in de command prompt al gebruikt?

• G-bird
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-12-2017
Trommelrem schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 16:09:
Grappig, die Seagates heb ik in een labomgeving draaien. Van de 20 zijn er inmiddels 19 RMA gestuurd, van de 19 die RMA zijn gestuurd zijn er ook nog eens 10 RMA gestuurd. De betrouwbaarheid van die dingen is erg slecht.
Het is maar wat je grappig noemt!

• Applepiez
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 06-08 20:00
De seagate schijf is plotseling gestopt. Geen geluid meer en lijkt ook niet meer actief te zijn.
Ik ga contact opnemen met seagate om een oplossing te zoeken. Slotje lijkt me wel passend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:11

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Ik zou eerst een kabels gaan controleren, misschien dat je te maken hebt met een slecht contact. Overigens een topic gaat alleen op slot als deze niet aan de huisregels voldoet. Eén van de huisregels is, dat eerst zelf eens hebt gekeken wat het probleem kan zijn. ;)

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Pagina: 1