Hybride laptop (2in1) lenovo, hp of asus?

Pagina: 1
Acties:

• e1f
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-04 23:19
Hi all,

Ik zoek een nieuwe snelle laptop voor dagelijks gebruik (zakelijk en privé), makkelijk mee te nemen naar vergaderingen etc. en bijvoorbeeld 's avonds op de bank ook te gebruiken als tablet. Heb een tijdje een Yoga 13 IdeaPad gehad, die prima beviel, maar is helaas gejat dus moet er iets nieuws aangeschaft worden. Gebruik voor met name Office, af en toe een game, filmpje kijken en fotobewerking. Budget is rond de € 1.000.

Na een hoop zoeken, rondkijken en reviews lezen kom ik tot de volgende opties:Grotendeels zijn de specs redelijk gelijk en vind ik het dus lastig om een definitieve keuze te maken. Ik twijfel over de Transformer Book en de Pavilion vanwege de kleinere SDD (128 ipv 256 GB). De Yoga is zo'n €170 euro goedkoper dan de Spectre, maar die is weer een stukje lichter, heeft een helderder scherm en is wat mooier afgewerkt...

[ Voor 4% gewijzigd door e1f op 25-02-2016 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wappiewappie
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 14-07 12:59
De Ideapad Yoga vind ik eerlijk gezegd niet zo'n fantastische keuze.
De Thinkpad variant is veel interessanter: http://shop.lenovo.com/nl/nl/laptops/thinkpad/yoga-series/
Die heeft een sterkere behuizing, beter toetsenbord en (voor zover ik weet) geen idiote bios white-list.