Toon posts:

Internet in het slaap gebouw

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• Brugwachter87
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 09-03-2018
Hallo.
Mijn baas bied mij een snellere internet verbinding aan in het slaap gebouw(waar ik 5 dagen per week mag logeren)
Echter wil die hier wel een vergoeding voor. Nu is mijn vraag, Is dit redelijk?

Hij zegt mij een internet snelheid te kunnen leveren van 80Mb tegen een vergoeding van 35 euro per maand.

Wat is jullie mening hier over. En dan niet zo zeer dat mijn baas dit zelf zou moeten betalen (vind ik wel). Maar meer of dit realistische snelheden en prijzen zijn.

Met vriendelijke groeten Robert

Beste antwoord (via Brugwachter87 op 25-02-2016 14:41)

• muppet99
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14:23
Een vergoeding is op zich redelijk. je zou er zelf ook voor moeten betalen als jij het aan laat leggen. Ik vind alleen 35 euro wel vrij veel. Wellicht kun je een leuker bedrag afspreken met je baas. Tenzij de lijn specifiek alleen voor jou is. Maar dat kan ik mij eigenlijk niet voorstellen.

Carpe Diem

Alle reacties

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:09

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Heb je dat nodig voor je werk? Zo nee, waarom zou je baas dat dan betalen?

Iets meer context van de situatie lijkt me handig.

Voor wat betreft realistische snelheden en prijzen: pak er eens wat normale internetaanbieders bij en kijk op hun site wat je daar betaald voor dergelijke snelheden. 35 euro voor 80Mb/s klinkt niet buitensporig duur.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0Henk 'm!

• muppet99
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14:23
Een vergoeding is op zich redelijk. je zou er zelf ook voor moeten betalen als jij het aan laat leggen. Ik vind alleen 35 euro wel vrij veel. Wellicht kun je een leuker bedrag afspreken met je baas. Tenzij de lijn specifiek alleen voor jou is. Maar dat kan ik mij eigenlijk niet voorstellen.

Carpe Diem

• Brugwachter87
muppet99 schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 14:28:
Het is afhankelijk van hoeveel mensen hier op in gaan. Maar het zou uiteindelijk op zo''n 100 tot 300 gebruikers kunnen gaan. Het feit is dat ik voor mijn baas in dit pand moet verblijven. (Of dichterbij moet gaan wonen). En ik thuis ook een internet verbinding heb. Dus dan zou ik 2 internet contracten hebben om door de week èn in het weekend gebruik te kunnen maken van internet.

• ProVine
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01:42
Goedemiddag,

Ik neem aan dat je baas Defensie is ?

Laatst gingen er inderdaad flyers over rond, ik zou nog even wachten ermee. Conform regels dient defensie een goede internetverbinding op te leveren wat nu niet het geval is. Ik zou iig wachten met een beslissing maken. Er zijn een hoop mensen niet eens met de regeling en willen dat defensie zelf op eigen kosten de problemen oplost i.p.v. de werknemers te laten betalen.

• Mixpower
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
ProVine schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 14:40:
Goedemiddag,

Ik neem aan dat je baas Defensie is ?

Laatst gingen er inderdaad flyers over rond, ik zou nog even wachten ermee. Conform regels dient defensie een goede internetverbinding op te leveren wat nu niet het geval is. Ik zou iig wachten met een beslissing maken. Er zijn een hoop mensen niet eens met de regeling en willen dat defensie zelf op eigen kosten de problemen oplost i.p.v. de werknemers te laten betalen.
Aan zijn naam te zien is hij brugwachter, dat heeft toch niks met defensie te maken :+

It's All In The "Mix"

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:09
100 tot 300 gebruikers is €3500 tot €10,500 per maand voor een interverbinding. Als al die gebruikers meebetalen, tenminste voor €35,- per maand. Nou dat mag dan wel een hele bijzondere internetverbinding wezen, anders vind ik die prijs echt aan de veel te hoge kant.

• ProVine
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01:42
Mixpower schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 16:13:
[...]

Aan zijn naam te zien is hij brugwachter, dat heeft toch niks met defensie te maken :+
Mischien dat de Marine een aantal brugwachters in dienst heeft voor de Kazerne })

• Brugwachter87
Off topic
ProVine schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 17:33:
[...]

Mischien dat de Marine een aantal brugwachters in dienst heeft voor de Kazerne })
Mijn ouders wonen in een voormalig brugwachters woning vandaar de naam.

• Skimovic
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09-2019
Brugwachter87 schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 14:22:
Hallo.
Mijn baas bied mij een snellere internet verbinding aan in het slaap gebouw(waar ik 5 dagen per week mag logeren)
Echter wil die hier wel een vergoeding voor. Nu is mijn vraag, Is dit redelijk?

Hij zegt mij een internet snelheid te kunnen leveren van 80Mb tegen een vergoeding van 35 euro per maand.

Wat is jullie mening hier over. En dan niet zo zeer dat mijn baas dit zelf zou moeten betalen (vind ik wel). Maar meer of dit realistische snelheden en prijzen zijn.

Met vriendelijke groeten Robert
Je hebt het over een 'snellere' verbinding.

Betekend dat dat je nu al een verbinding tot je beschikking hebt waar je niet voor hoeft te betalen? Zoja kan je daar een beetje mee doen wat je wil?

Dan zou ik dat lekker zo houden. Zeker als je de nieuwe lijn ook nog eens met zn allen moet delen.

Of ze moeten een hele dikke gegarandeerde fiberlijn nemen en iedereen apart 80Mb kunnen garanderen.
Dan heb je het bij 100-300 users over 8-25 GBit. Dat zal inderdaad een flink prijskaartje hebben dus dan kunnen die bedragen best kloppen.

Dan nog is het de vraag of je hier zelf voor moet willen betalen.

Abit nf7-s, Amd xp 2800+ Barton, 1024mb DDR400 Dualchannel (2*512), 200gb 7200rpm 8 mb cache + 2* 120gb 7200rpm 8 mb cache

• Brugwachter87
ik verwijs iedereen graag door naar http://www.defensiebond.n...and-voor-alle-militairen/
verder mag de topic van mij gesloten worden. (of kan ik dit zelf doen?8)7 )
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee