Sinds een week of twee heb ik het volgende: als ik Spotify aan heb staan op 4G (premium abonnement) dan stopt een nummer soms na zeg drie minuten waarna Spotify als een gek data begint te downloaden maar het nummer niet verder speelt. Ik kan wel door naar het volgende nummer en dat begint dan vrolijk te spelen. Ga ik terug naar het vorige nummer dan begint die opnieuw te spelen en loopt weer vast zo rond hetzelfde tijdstip (maar niet exact hetzelfde).
Zo heb ik het voor elkaar gekregen om vandaag drie nummers te luisteren waarna het vierde nummer op 3:50 vast liep en vervolgens mijn dataverbruik van Spotify van 16Mb naar 120Mb doorknalde. Laatst op 1 dag 1Gb verbruikt!
Na killen van Spotify stopt het gelukkig. Start ik Spotify weer, maar luister ik nog geen nummer, dan gaat het downloaden gewoon door.
Ik heb geen offline albums of playlists. Streaming kwaliteit staat op normaal, downloaden via mobiel op off.
Weet iemand wat hier gaande is?
Zo heb ik het voor elkaar gekregen om vandaag drie nummers te luisteren waarna het vierde nummer op 3:50 vast liep en vervolgens mijn dataverbruik van Spotify van 16Mb naar 120Mb doorknalde. Laatst op 1 dag 1Gb verbruikt!
Na killen van Spotify stopt het gelukkig. Start ik Spotify weer, maar luister ik nog geen nummer, dan gaat het downloaden gewoon door.
Ik heb geen offline albums of playlists. Streaming kwaliteit staat op normaal, downloaden via mobiel op off.
Weet iemand wat hier gaande is?
Tis Top in Tukkerland