Ik heb een computer met een M4A785D-M PRO moederbord en een AMD Phenom II x3 720 processor. Mijn processor heeft een geïntegreerde graphics, maar is dat snel genoeg voor Simcity 5, CSGO en Minecraft met Optifine? Ook wil ik graag een video recorder op de achtergrond kunnen gebruiken zoals OBS. Zelf heb ik al eens minecraft geprobeerd te spelen maar het had maar ongeveer 25 frames per second.
Vraag
Alle reacties
http://www.systemrequirementslab.com/cyri
Kan je gebruiken om te kijken of hij het kan draaien.
Kan je gebruiken om te kijken of hij het kan draaien.
Even een opmerking. Het is niet je processor die een iGPU heeft, maar de chipset op je moederbord die een miniscule GPU aan boort heeft. Deze heeft slechts 40SPU's op niet al te hoge snelheid, gecombineerd met een oude architectuur (vliw5). Een modern budget kaartje heeft al gauw ~320 SPU's van een nieuwere architectuur, draaiende op hogere snelheid en die zullen al redelijk veel moeite hebben om een spel als Simcity (5) fatsoenlijk te draaien.
Vergeet het maar, ook de processor is veel te slap om ook een recorder op de achtergrond te draaien.
1) Aankoopadvies vragen mag weer.. (maar lees eerst dit!)
"Is mijn computer snel genoeg?" is een aankoopadviesvraag. Die horen in de aankoopadviesfora.
Move PMG -> CAA
2) Ook in de aankoopadviesfora geldt dat we eigen inzet verwachten. Die ontbreekt hier volledig. Daarom sluit ik dit topic.
Zie ook: CAA beleid
"Is mijn computer snel genoeg?" is een aankoopadviesvraag. Die horen in de aankoopadviesfora.
Move PMG -> CAA
2) Ook in de aankoopadviesfora geldt dat we eigen inzet verwachten. Die ontbreekt hier volledig. Daarom sluit ik dit topic.
Zie ook: CAA beleid
Oslik blyat! Oslik!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()