Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
Tot op zeeeer zekere hoogte heb je gelijk; Schotland behoort trouwens nog steeds tot noordelijk Engeland, toch? Voor zover ik weet heeft Schotland nog steeds geen eigen bestuur/munt/etc.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Nee, het Verenigd Koninkrijk zijn gewoon 4 apparte landen he: Engeland, Wales, Noord Ierland & Schotland.
Belgie is ook niet Zuid Nederland natuurlijk
Belgie is ook niet Zuid Nederland natuurlijk
Ey!! Macarena \o/
Ah je hebt gelijk! In mijn herinnering zei ie 'schotland', maar dat is inderdaad heel iets anders dan Noord Engeland. Gefixt!ToolkiT schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 12:24:
FYI nieuws: Kwetsbare api maakt bedienen van functies Nissan Leaf op afstand moge...
" Helme zit in Schotland. " klopt niet, in de video zegt hij 'I'm in my car in the north of England'
Schreef Cryptovaluta voor dummies, 3de druk in print | eBook-versie
Is een bekend misverstand, vandaar dat ik het ook ff meldeMAX3400 schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 12:28:
Tot op zeeeer zekere hoogte heb je gelijk; Schotland behoort trouwens nog steeds tot noordelijk Engeland, toch? Voor zover ik weet heeft Schotland nog steeds geen eigen bestuur/munt/etc.
Als je ruzie wilt moet je in Schotland zeggen dat dat best een mooi stukje Engeland is..
letatcest schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 12:38:
[...]
Ah je hebt gelijk! In mijn herinnering zei ie 'schotland', maar dat is inderdaad heel iets anders dan Noord Engeland. Gefixt!
Pagina: 1