Toon posts:

Globalwin Wbk38 hsf

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi ik heb zo'n leuke cooler maaruh behoort dat ding zo te vibreren, ik bedoel ik wist dat ie veel lawaai ging maken maar het hele koelblok trilt van dat ding!!

Als iemand ervaring heeft met deze dingen dan zou ik graag weten of dat normaal is en dat ie niet de hele socket van m'n mobo aftrilt;)

Verwijderd

Bij mij trilt hij niet..
Zou eens kijken of die er wel goed opzit of anders misschien de fan brak is..

• SmokeyTheBandit
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-06 10:20

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Zal je core leuk vinden :+

als dat zo is krijg je schuurmachine effect en kan je je core ernstig beschadigen :(

Turn it off and on again.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb maar ff die belachelijke clips eraf gehaald en er vier lange schroeven ingerost,

En jawel je raad het al het is al een stuk beter VIBRATOR go home *D

Verwijderd

je kunt er denk ik beter een copperplate tussen zetten... anders is het hasta la pasta en kun je een nieuwe kopen..

Verwijderd

Topicstarter
Ja ach dat kan wel maar dan moet ik hem er eerst weer afprutsen en dat is ook best link met die wbk clips.

Bovendien doet ie 't nou stukken minder hij is ook een stuk stiller geworden dus volgens mij zit ie er nu goed stevig op :)

Verwijderd

Mjah, maar toch geeft dat aan dat er iets niet klopt met je fan. Beter vastschroeven zorgt ervoor dat-ie minder trilt, maar het probleem blijft. En dat zal de levensduur van je fan wel sterk verkorten denk ik, omdat je lagers het zwaarder hebben.

Verwijderd

Topicstarter
we hebben het hier wel over zo'n delta fannetje he (7000 rpm) is lijkt mij toch wel logisch dat die iets harder trilt dan eentje van 4000 rpm?

En het is niet zo dat het ding echt zichtbaar trilt of zo maar het is meer een zachte vibratie.

Verwijderd

Voor stilte zou je er een alpha 4200rpm fan er op kunnen schroeven of een 4800rpm moet je dat model nemen wat er ook op de coolermaster ep5-6I11 zit dan is ie lekker stil en coolt ie ook nog goed 4oC warmer dat vind ik nog wel netjes :)
Pagina: 1