There are 10 types of people in this world, those who understand binary and those who don't
Ik bedoel dat een link plaatsen op Tweakers naar je plaatje op de gratis server niet meer werkt.
Een oplossing zou kunnen zijn dat je eerst een link naar een html-index maakt maar dat is wat omslachtig.
Wanadoo accepteert tegenwoordig geen niet Wanadoo IP's op hun FTP server.... dat wilde ik dus vorige maand doen om plaatjes te linken
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
En anders www.hypermart.net
Nikon D7200 & D5000 / SB-700, 2x Yongnuo YN-560 III / Sigma EX 10-20 f4-f5.6 HSM, Sigma EX 17-50mm f2.8 OS HSM, EX 70-200mm f2.8 HSM II Macro / EX 105 f2.8 HSM OS Macro / Nikon AF-S DX 35mm f1.8 / Sigma EX DC 30mm f1.4 HSM
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
Daar weet ik zeker dat je geen plaatjes kunt linken.Op vrijdag 22 juni 2001 07:52 schreef RaMMSTeiN het volgende:
gewoon bij NBCI doen joh.. "unlimited HD space"
www.nbci.com
Daar kan je gewoon via de webpage bestanden uploaden. Dat is enorm irritant voor complete webpages, maar bijzonder handig voor plaatjes ed. Gewoon die uploader in je favorieten zetten en wachtwoord opslaan, en dan ken je elke keer wat uppen.
Je krijgt 22mb schijfruimte.
PS. move >> ander forum??
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Hetnet begint ook moeilijk te doen met "opslag" accounts.Op vrijdag 22 juni 2001 17:01 schreef JvS het volgende:
Hetnet
Daar kan je gewoon via de webpage bestanden uploaden. Dat is enorm irritant voor complete webpages, maar bijzonder handig voor plaatjes ed. Gewoon die uploader in je favorieten zetten en wachtwoord opslaan, en dan ken je elke keer wat uppen.
Je krijgt 22mb schijfruimte.
PS. move >> ander forum??
Voorheen had ik een stuk of 5 accounts maar 2 hebben ze al verwijdert.
UUUHM en als je nou je homepage daar hebt ???Op vrijdag 22 juni 2001 07:10 schreef Traag het volgende:
[..]
Wanadoo accepteert tegenwoordig geen niet Wanadoo IP's op hun FTP server.... dat wilde ik dus vorige maand doen om plaatjes te linken
deze komt ook van Wanadoo :

Lijkt het prima te doen toch ?
Concrete Loop Watercooling
Hij bedoelt dat je alleen nog maar bestandjes op je webspace kunt zetten als je via wanadoo ingelogd bent. Dat schiet dus niet op...Op vrijdag 22 juni 2001 23:43 schreef FreeRider het volgende:
[..]
UUUHM en als je nou je homepage daar hebt ???
deze komt ook van Wanadoo :
[afbeelding]
Lijkt het prima te doen toch ?
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
Verwijderd
Ik zit ze toch echt via m'n Chello kabel te uppen hoor...Op vrijdag 22 juni 2001 23:45 schreef Moartn het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat je alleen nog maar bestandjes op je webspace kunt zetten als je via wanadoo ingelogd bent. Dat schiet dus niet op...
Concrete Loop Watercooling
Ik was in de war met het net...Op vrijdag 22 juni 2001 23:59 schreef FreeRider het volgende:
[..]
Ik zit ze toch echt via m'n Chello kabel te uppen hoor...
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
Bestaande mensen worden volgens mij getolereerd. Ik kon ook niet meer op die ftp server komen, en heb nu een loos accountje daarzo staanOp zaterdag 23 juni 2001 00:11 schreef Moartn het volgende:
[..]
Ik was in de war met het net...
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
I Second that...en ehm.....meestal heeft je provider je ook wel webspace gegeven.Op vrijdag 22 juni 2001 02:56 schreef Femme het volgende:
Ergens gratis webspace halen. Zie gratis hosting in FAQ Hosting & Webserver Soft/Hardware .
Dit topic is gesloten.
![]()