Macbook air 13" verschillen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Anoniem: 435444

Topicstarter
Goedendag,

Ik ben bezig een bedrijf te starten met een ander persoon. Hiervoor willen we twee laptops aanschaffen, waarbij onze ogen zijn gevallen op de macbook air 13".

De voornaamste activiteiten zullen standaard browsen, emailen en tekstverwerking zijn. We zijn voornemens zo goed als alles, inclusief documenten, op te slaan in de cloud (google domain).

Ik verwacht dat de Macbook air 13" hierin zal voldoen, ook omdat we veel zullen reizen en/of de laptop mee naar huis nemen. Mochten jullie anders adviseren, heel graag!

Ik heb een vraag ivm de verschillen die ik zie. Op de Apple website zie je voor €1099 de 4GB versie, 128gb. Echter op de mediamark website zie je de 8GB versie voor hetzelfde bedrag.

Waar zit hier de adder?

Bovendien graag jullie advies welke externe monitor hier goed bij zou passen. Het hoeft geen 4K monitor te zijn of een grootte te hebben van 27Inch. Een 1080P, 21+ inch monitor zal afdoende zijn. Budget < €250

Jullie feedback wordt zeer gewaardeerd.
Onderstaand de links voor jullie info

Vriendelijke groet,

Robinio

http://www.apple.com/nl/shop/buy-mac/macbook-air
http://www.mediamarkt.nl/...%3Dtrue&sort=&view=&page=

Alle reacties

• Firefly III
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Firefly III

Bedrijfsaccount Firefly III
-

[ Voor 107% gewijzigd door Firefly III op 21-10-2019 09:13 . Reden: Leeg ivm privacy ]

Hulp nodig met Firefly III? ➡️ Gitter ➡️ GitHub ➡️ Mastodon

Topicstarter
Zou inderdaad een optie zijn. Ben het even aan het checken met Media Markt.
Iemand nog tips voor de externe monitor?

Bij voorbaat dank

• hans_lenze
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-07 22:07
Anoniem: 435444 schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 13:48:
Heb je iets meer eisen?

Kleur? In hoogte verstelbaar? Aansluitingen? Speakers? Webcam? USB hub?
Hoeveel jaar garantie? Merkvoorkeur?

Als je geen eisen hebt zou ik zeggen, pak er één van de stapel als je toch bij de Mediamarkt staat.

while (! ( succeed = try ()));

• koentjuh1987
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-07 16:07
Anoniem: 435444 schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 13:48:
Zou inderdaad een optie zijn. Ben het even aan het checken met Media Markt.

Bij voorbaat dank
kun je als zakelijk afnemer ook niet wat leuke schermpjes bij dell afnemen?
Of staat alles nog zo in de kinderschoenen dat een kvk inschrijving er nog niet is?

...

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:28

BCC

Het scherm van de air is volgens mij geen retina. Ik zou zelf daarom eerder een MacBook kopen. Het gerucht gaat dat de air uit de handel genomen wordt trouwens.

[ Voor 55% gewijzigd door BCC op 25-02-2016 16:55 ]

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

• koentjuh1987
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-07 16:07
BCC schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 16:51:
Het scherm van de air is volgens mij geen retina. Ik zou zelf daarom eerder een MacBook kopen. Het gerucht gaat dat de air uit de handel genomen wordt trouwens.
air heeft nog geen retina schermen. Is volgens mij de update die verwacht word...
kun je voor nu beter een macbook pro kopen... Of de macbook 12 inch...

...

Topicstarter
De kvk registratie zal volgende week gebeuren. We zullen niet met design oid bezig zijn, dus retina vind ik niet zo heel belangrijk. De macbook pro is significant duurder.

Gaat om een scherm die in de hoogte verstelbaar is (kan ook met een steun), minstens 1080p, er mooi uitzien, en rond de 24-27 inch. Geen merkvoorkeur, garantie ook niet, speakers voor internationaal skypen, design wellicht passend bij de macbook air, in ieder geval geen koelkast

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Anoniem: 435444 schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 19:25:
De kvk registratie zal volgende week gebeuren. We zullen niet met design oid bezig zijn, dus retina vind ik niet zo heel belangrijk. De macbook pro is significant duurder.

Gaat om een scherm die in de hoogte verstelbaar is (kan ook met een steun), minstens 1080p, er mooi uitzien, en rond de 24-27 inch. Geen merkvoorkeur, garantie ook niet, speakers voor internationaal skypen, design wellicht passend bij de macbook air, in ieder geval geen koelkast
Daar kun je in de pricewatch toch prima zelf op zoeken?

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:28

BCC

Anoniem: 435444 schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 19:25:
We zullen niet met design oid bezig zijn, dus retina vind ik niet zo heel belangrijk. De macbook pro is significant duurder.
Nee, maar je kijkt er wel de hele dag naar :) Maar aangezien de macbook nu zo'n beetje duurder is dan de pro heb je inderdaad geen andere keuze voor dat bedrag :(

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

Pagina: 1