Iphone retour

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
...

Ik heb de verkeerse iphone besteld, de iphone 6s plus ipv de iphone 6s. Nu heb ik de iphone 6splus wel even willen uit proberen voor ik zeker was dat ik hem wilde terugsturen en mijn simkaart erin gedaan voor ongeveer 30 min. Hierdoor zijn er natuurlijk persoonlijke gegevens op die iphone terecht gekomen (foto's, apps en een toegangscode). Vervolgens besloot ik de iphone niet te houden, heb ik mijn simkaart eruit gehaald en hem diezelfde dag in de dag met bon weer teruggestuurd naar apple.
Is het erg dat ik de iphone voor 30 min heb gebruikt?

Groet

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

wat zei apple toen je ze hier over belde?

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:24

NSG

Je weet niks!

Als je iCloud hebt ingesteld en vervolgens 'Zoek mijn iPhone' niet heb uitgezet, dan is dat erg ja en gaat Apple het toestel niet accepteren. Verder vind ik het maar een rare vraag, het komt nu over alsof je het toestel retour hebt gedaan zonder Apple daarover in te lichten.

Verwijderd

Topicstarter
Dit alles vind plaats in canada ter extra informatie. En ja, ik heb apple canada gebeld en die zei dat 'alleen als ik het zelf vervelend vind dat mn persoonlijke gegevens erop staan, ik m gewoon terug kan sturen, zeker als he tnog dezelfde dag was.

• supersnathan94
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 18-09 16:35
Waarom heb je dan geen factory reset uitgevoerd voordat je hem terugstuurde?

• Yor
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-09 07:40

Yor

Yor1313#2571

Bij Apple direct aangekochte producren kun je binnen 14 dagen retourneren, onder bepaalde voorwaarden natuurlijk.

TS heeft dus blijkbaar contact gehad met Apple en de retournering opgezet. Apple zal het toestel gewoon leeg kunnen maken, ook al zit er een icloud activation lock op. Het wissen van data op de iphone is eigenlijk alleen voor je eigen gemoedsrust, ding wordt toch gewist.

http://yor.minitroopers.com

Pagina: 1