Goedendag,
Ik wil binnenkort met mijn budget van 700 euro een computer bouwen, na al die jaren eindelijk eens aan mijn eigen eerste computer beginnen.
Mijn bouw word als volgt;
-AMD FX-8320 Black Edition
-MSI R9 380 Gaming 4GB
-Sharkoon BD28 Rood
-Scythe Ninja 3 Rev. B
-Corsair VS550 80plus
-Kingston HyperX Fury black 2x4Gb DDR3 @1866Mhz
-Arctic Silver 5 - 3,5 gram
Nou is hier mijn vraag, welk moederbord raden jullie aan in verband met dat ik mijn toekomstige FX8320 wil OC'en naar 3,8 Ghz?
-Gigabyte GA-970A-UD3P
OF
-MSI 970 Gaming
Wat ik niet nodig heb is iemand die me wijs wilt maken dat ik of persee een intel CPU moet aanschaffen, ik probeer bij de AM3+ socket te blijven.
Wat ik wel nodig heb? advies in moederbord, welke is meer het geld waard en beter in levensduur en prestaties betreffende het overclocken van mijn Processor.
Dit zou ik enorm waarderen!
Ik wil binnenkort met mijn budget van 700 euro een computer bouwen, na al die jaren eindelijk eens aan mijn eigen eerste computer beginnen.
Mijn bouw word als volgt;
-AMD FX-8320 Black Edition
-MSI R9 380 Gaming 4GB
-Sharkoon BD28 Rood
-Scythe Ninja 3 Rev. B
-Corsair VS550 80plus
-Kingston HyperX Fury black 2x4Gb DDR3 @1866Mhz
-Arctic Silver 5 - 3,5 gram
Nou is hier mijn vraag, welk moederbord raden jullie aan in verband met dat ik mijn toekomstige FX8320 wil OC'en naar 3,8 Ghz?
-Gigabyte GA-970A-UD3P
OF
-MSI 970 Gaming
Wat ik niet nodig heb is iemand die me wijs wilt maken dat ik of persee een intel CPU moet aanschaffen, ik probeer bij de AM3+ socket te blijven.
Wat ik wel nodig heb? advies in moederbord, welke is meer het geld waard en beter in levensduur en prestaties betreffende het overclocken van mijn Processor.
Dit zou ik enorm waarderen!