Vraag

• Fotoklaas
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15-07-2021
Ik heb een behuizing van een LG NAS type N2A2DD2 gekregen. Hierin moeten nog 2 hd's van ieder 1 TB. Ik heb bij LG navraag gedaan en heb toen de benodigde programma's gekregen en er is gezegd dat er dus weer 2 hd's van 1TB in moeten.

Mijn vraag
Mijn vraag is dus, kan er niet meer in? Oftewel ben ik beperkt tot die 2TB of kan ik er rustig 8TB werkend in zetten. Ik snap dat je er elke schijf wel in kan zetten maar of je de volledige ruimte dan gebruikt is dus de vraag.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows Vista, 8.1 en 10.

Alle reacties

• Renault
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 12-09 21:49
Dat vind je in de Hardware Compatibility List van de NAS op de website van de fabricant.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Twanne
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 27-08 00:18
Hi,

hier is de spec sheet: http://www.lg.com/us/prod...20N2A2%20Spec%20Sheet.pdf

Hier staat enkel in 2 x 1 TB.
Je kan natuurlijk altijd eens proberen :)

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:31

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

pricewatch: LG N2A2DD2 2TB -> 2x 1TB is de maximale omgeving.

Even ter vraagstelling; dit type NAS is al bijna 4 jaar niet meer leverbaar. Ik weet niet of je een gloednieuwe hebt of een gebruikte maar misschien moet je je afvragen of je deze nog wel wil/kan inzetten. De kans op een defect is "relatief" groot en support zal wel niet meer bestaan.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 21:02
Ik heb er zelf eentje gehad en ik kan je zeggen dat het niet de stabielste en snelste nas is. Misschien kun je inderdaad beter een goedkope synology aanschaffen (j serie)