Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Zoals de titel al aanduid, ik hoop via Tweakers een muziekspeler app te vinden waarmee afspeellijsten gemaakt kunnen worden zonder een limiet. Een andere vereiste van de muziekspeler is dat er een equalizer bij zit.

Ik heb namelijk veel muziekbestanden die ik graag mee wil nemen op mijn smartphone. Momenteel gebruik ik een Samsung Galaxy S4 en de standaard app heeft een limiet van 1000 nummers voor een afspeellijst. Nu wil ik binnenkort gaan upgraden naar een S7 maar ik heb gelezen dat het beleid van Samsung is dat een afspeellijst niet meer dan 1000 nummers bevat.

Ik heb een paar apps geprobeerd maar tot dusver nog geen succes. Kan iemand mij een Android muziekspeler aanraden?

Bij voorbaat dank. :)

Update
Ik heb de volgende apps geprobeerd:
Folder Player, MP3-speler voor Android (mttcross), muziekspeler (mytechnosound), muziekspeler (jrt studio), Music Player (Leopard v7), MusiX Player (Mobineon), Equalizer Music Player (DJIT), KX muziekspeler (Coocent), Mp3 Speler (Villacat), Shuttle Music Player (SimpleCity), DoubleTwist Player

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2016 00:18 ]

Alle reacties

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

ik zweer bij de bs player, maar die is vrij spartaans. maar wat de limiet is ..

http://www.bsplayer.com/b...cts/bsplayer-android.html

Iperf

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Als je zegt welke, dan hoeven anderen die niet meer te suggereren.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• mambo No5
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:38

mambo No5

Bad Apple?

Ik gebruik zelf Poweramp op m'n mobiel, maar durf niet te zeggen wat de limiet van een afspeellijst is (heb al m'n muziek in seperate mappen gesorteerd staan, kan dus ook niet even snelproberen voor je). Het is een betaalde app, maar je kan 'm in ieder geval 15 dagen proberen. :)

Do not throw Rubbish at the platform | Front Pro eigen foto's in een topic

Verwijderd

Topicstarter
gambieter schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 00:09:
[...]

Als je zegt welke, dan hoeven anderen die niet meer te suggereren.
Daar heb je natuurlijk gelijk in. ;) Ik heb in mijn vraag een lijst gezet met de muziekspelers die ik heb geprobeerd.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ik heb al een tijdje geen Android muziekplayers geprobeerd, maar kan Winamp dit niet?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

Zorian

What the fox?

Ik zweer zelf bij PowerAmp.

• RobinF
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 04-10 19:21
Play Music?

[ Voor 80% gewijzigd door RobinF op 25-02-2016 08:42 ]

Verwijderd

Topicstarter
Play Music heeft blijkbaar hetzelfde beleid als Samsung. Maximaal 1000 nummers per afspeellijst.
Pagina: 1