IPTV Box of dreambox

Pagina: 1
Acties:
  • 4.881 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikee007
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-07 20:24
Ik heb een vraag betreft een IPTV box, Want wat kan je hier precies mee?
Ik wil eigenlijk vele betaalde kanalen gratis kunnen bekijken zoals FOX sports, Ziggo Sports, Film1 etc..
Nu kwam ik bij een IPTV box terrect. kan je hiermee vele sportkanalen ''gratis'' ontvangen?
Ik kwam ook op internet een Dreambox tegen.. Heeft iemand enig idee wat je er mee kunt en of het werkt?

[ Voor 12% gewijzigd door Mikee007 op 24-02-2016 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:44
Hoe het ook werkt, legaal is het natuurlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

nieuws: Kabelaars willen aanbieders illegale tv-streams aanpakken ? Dat lijkt me in ieder geval al duidelijkheid te geven over de manieren of/hoe je bepaalde zaken kan gaan ontvangen.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• shure-fan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:19
Een iptv box is een ontvanger waarbij je tv signalen kunt ontvangen via ip, in plaats van via de coax
Kpn en andere aanbieders die niet op de kabel zitten (dus op vdsl / glasvezel) bieden via deze weg tv aan via ethernet,

Een dreambox is een veelzijdige ontvanger welke volledig te customizen is, en heeft vaak de keuze uit meerdere soorten tuners, dit kan kabel, sateliet en digitenne zijn, of te wel er is een coax voor nodig.

Dreamboxen worden ook wel aangeboden voor cardsharing, cardsharing is binnen huis dus prive sfeer toegestaan, echter is het illegaal wanneer andere mensen (buiten je huis) hiervan gebruik maken.

Gratis tv kijken is nooit echt gratis

Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.