Dit kost iets meer, afhankelijk van het model iPhone:
"
Reparatie van iPhone-scherm
De kosten voor het repareren en vervangen zijn afhankelijk van het iPhone-model en uw AppleCare-productdekking. Onopzettelijke schade wordt niet gedekt door Apple's 1-jarige Beperkte Garantie.
Model Servicekosten schermreparatie
iPhone 6 € 127,10
iPhone 6s, iPhone 6 Plus,
iPhone 5s, iPhone 5c, iPhone 5 € 147,10
iPhone 6s Plus € 167,10
De verzendkosten van € 12,10 zijn al inbegrepen bij de servicekosten voor schermreparatie. Alle prijzen zijn in euro en inclusief btw. De prijzen voor de schermreparatieservice via een erkende Apple-serviceprovider kunnen uiteenlopen."
Heb je AppleCare+ al in overweging genomen? Kost voor de 6s 149 Euro voor 2 jaar, daarna per ongelukje 99 Euro voor de 6s. Ik heb dat op mijn iPhone 6+ (was toen nog iets goedkoper geprijsd, 99 Euro voor 2 jaar en 69 euro per ongelukje). Je kunt maximaal 2 ongelukjes hebben in die 2 jaar, daarbij is eigenlijk alles inbegrepen (vallen, stoot, waterschade etc) zolang (volgens de verkoper) het nog herkenbaar is als iPhone en niet doormidden is gebroken. Voordeel vond ik verder dat je gewoon naar de fabrikant zelf voor service ipv third party verzekeraar/reparatiepunt, wordt altijd prettig geholpen in de Apple Store.