Ik heb een Windows 2012R2 server draaien als fileserver
Nu wil ik de archieven van gescande documenten laten archiveren om deze vanaf andere werkstations in het domein te kunnen laten zoeken en benaderen.
Hiervoor gebruik ik het ingebouwde Windows Index Service.
Het vreemde wil nu dat bij lange na niet alle bestanden worden geïndexeerd.
Ik heb de proef genomen met 1 relatief grote share, welke grofweg 215k PDF bestanden, verdeeld over 26k submappen bevat.
Windows indexing geeft aan dat het indexeren voltooid is (indexing complete) maar heeft slechts 38k bestanden geïndexeerd, wat resulteert dat het overgrote deel van bestanden niet gevonden kan worden.
Ik heb al van alles geprobeerd
De server draait op Windows Server 2012R2 Standard
De clients zijn allemaal voorzien van Windows 10 Professional x64
De archief share is gewoon toegankelijk, en alle domeingebruikers hebben leesrechten.
Zijn er meer mensen die dit probleem aan de hand hebben gehad?
Er wordt vrij veel gezocht in dit archief
(nu is de map structuur volgens een bepaalde structuur opgebouwd, zodat men via een omweg alsnog alles kan vinden, maar dan nog...)
Nu wil ik de archieven van gescande documenten laten archiveren om deze vanaf andere werkstations in het domein te kunnen laten zoeken en benaderen.
Hiervoor gebruik ik het ingebouwde Windows Index Service.
Het vreemde wil nu dat bij lange na niet alle bestanden worden geïndexeerd.
Ik heb de proef genomen met 1 relatief grote share, welke grofweg 215k PDF bestanden, verdeeld over 26k submappen bevat.
Windows indexing geeft aan dat het indexeren voltooid is (indexing complete) maar heeft slechts 38k bestanden geïndexeerd, wat resulteert dat het overgrote deel van bestanden niet gevonden kan worden.
Ik heb al van alles geprobeerd
- file permissions van alle bestanden en mappen aangepast zodat SYSTEM volledige rechten heeft
- Installeren Adobe Reader XI
- installeren Adobe Reader DC
- installeren iFilter 11
- aanpassen register HKEY_CLASSES_ROOT\.pdf\PersistentHandler naar 1AA9BF05-9A97-48c1-BA28-D9DCE795E93C
De server draait op Windows Server 2012R2 Standard
De clients zijn allemaal voorzien van Windows 10 Professional x64
De archief share is gewoon toegankelijk, en alle domeingebruikers hebben leesrechten.
Zijn er meer mensen die dit probleem aan de hand hebben gehad?
Er wordt vrij veel gezocht in dit archief
(nu is de map structuur volgens een bepaalde structuur opgebouwd, zodat men via een omweg alsnog alles kan vinden, maar dan nog...)