Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMarcie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 12:02

MrMarcie

CFMoto 650MT

Topicstarter
Ik wil graag een grotere monitor vanwege de werkruimte. Door middel van zoeken hier (en daar) en budget kom ik tot de volgende keuze, de LG 34UM95C of de Dell U3415W. Schijnen beide goede schermen te zijn.

Aangezien ik die dingen eigenlijk nergens in een winkel oid kan zien de vraag maar even hier gesteld aan ervaringsdeskundigen.

Maakt Curved nog wat uit? En wat kan ik beter kiezen?

Ik zal de monitor dagelijks zo'n 8 a 10 uur gebruiken, dus zeer intensief. Voornamelijk voor werk. Mijn werk bestaat uit websitebouw, coding en natuurlijk veel emails lezen en soms documenten lezen/schrijven. Gamen en video doe ik op deze monitor (pc) nauwelijks.

Ik lees soms dat rechte lijnen krom lijken op een curved maar andere zeggen dat die curve heerlijk is op dit formaat.

Ik wil dan nu ook aan gaan schaffen en heb de LG bovenaan staan. Maar sta open voor wat input betreft de Dell(curved). Uiteindelijk is het best een bedrag en zal ik er zeker een jaar of 3 tegen aan moeten gluren.

P.S. Ik heb een MSI Radeon R9 270X GAMING 2G card, neem aan dat die sterk genoeg is om deze schermen goed aan te sturen.

For sale | "Goodbyes are only for those who love with their eyes. Because for those who love with heart and soul there is no such thing as separation" Rumi

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AstralizeR
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22-07 11:17

AstralizeR

Foar de kofje net eamelje!

De curve is vaak vrij subtiel, maar met de juiste kijkafstand moet het heel natuurlijk aanvoelen. Ik gebruik zelf toevallig de 34UM95C, die had ik gekozen omdat een half jaar terug de curved versies bijna 1000 euro waren, maar toch graag een 21:9 1440p IPS scherm wou. Ik heb absoluut geen spijt van mijn aankoop want het is een geweldig scherm, de ruimte is ideaal om 2 tot soms wel 3 schermen naast elkaar te draaien.

Heb je toch nog wat extra budget, kijk dan ook eens naar de LG 34UC97C.

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMarcie

MrMarcie

CFMoto 650MT

Topicstarter
Dank je AstralizeR,

Duidelijk. Die 97C is 150 euro meer, vind 650,= al heel wat (kleine 50 meer voor die Dell zou ik nog net wel/niet accepatbel vinden). Qua M2 prijs zijn deze grotere schermen een stuk duurder dan 27"schermen.

Maar begrijp dat je, ondanks dat je geen curve hebt prima met dat scherm uit de voeten kunt. Ga denk ik vanavond maar eens bestellen bij CB.

P.S. Net die LG besteld, morgen binnen.
Vanavond nog maar eens hoop revieuws e.d. gelezen, geloof dat die LG net een haartje beter is, en goedkoper. Morgen kom ik er wel achter wat ik ervan vind ;)

[ Voor 20% gewijzigd door MrMarcie op 24-02-2016 22:22 . Reden: aankoop melden ]

For sale | "Goodbyes are only for those who love with their eyes. Because for those who love with heart and soul there is no such thing as separation" Rumi

• MrMarcie

MrMarcie

CFMoto 650MT

Topicstarter
Nou, net binnen en aangesloten. Nog niks met settings, software e.d. gedaan.

Ziet er als 1e indruk geweldig uit, helder, scherp beeld en mooie kleuren. Over een maandje zal ik een review schrijven.

Afbeeldingslocatie: http://oi64.tinypic.com/o0xwea.jpg

Foto is ff snel geschoten dus geeft een vertekend beeld, is veel mooier in werkelijkheid. Ook even een zwarte afbeelding als achtergrond geplaatst en dan zie ik geen backbleeding oid. Dus ga niet verder zoeken ook ;)