Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

zakelijke laptop 800-1200 EUR

Pagina: 1
Acties:

• jjonkie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-11 14:38
Afgelopen weken ben ik op zoek naar een nieuwe laptop. Ik heb nu een oudje (17 inch met SSD) en die is te lomp en te zwaar en niet krachtig genoeg. Ik ben zelfstandige en ik maak lichtplannen met Dialux en Dialux EVO, ik gebruik Photoshop CS5 voor productbladen en presentatie materiaal, verder gebruik ik weinig afwijkende programma's. Dus het standaard office pakket, boekhoudsoftware en Chrome zeg maar.

Mijn eisen zijn als volgt:

15.6 inch
1920*1080 matte afwerking, IPS
min 8 GIG intern + uitbreiding mogelijkheid
SSD of conventionele HDD maar die wil ik dan vervangen door een SSD
Numeriek veld
I5 of I7 processor voor kortere rendering en calculatie van dialux projecten
Degelijk gebouwd, hoeft geen fancy ding te zijn.

Het zou fijn zijn indien het apparaat niet al te zwaar is zodat ik hem zo nu en dan kan meenemen naar de klant.

Ik heb tevens een NAS van synology dus opslag is geen probleem.

Een mogelijkheid tot een dockingstation zou ook fijn zijn zodat wellicht mijn I3 werkstation het veld kan ruimen.

Budget 800-1200 euro (incl btw)

Ik kom zelf vaak weer op 1 apparaat uit maar ik zou graag de experts hier vragen om een poging te wagen.

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Sja, ik zou naar een zakelijke Lenovo (Thinkpad serie), Dell of HP (Probook/Elitebook) kijken.

Geheugen moet geen issue zijn. Als er 4GB in zit, kan je dat altijd vervangen voor 8GB of meer.
Het zijn simpele inklikbare dingen, ze zijn goedkoop en daarmee eigenlijk geen issue bij de keus van een laptop.

Dockingstations vind je eigenlijk ook alleen maar op zakelijke modellen. Thuisgebruikers kopen zoiets vrijwel nooit, dus zit er ook geen ondersteuning op een consumenten laptop.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• Raznov
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-11 15:24
HP ProBook 450 G3 is een mooie optie, staan hier ook vrij goed aangeschreven.

[ Voor 35% gewijzigd door Raznov op 24-02-2016 14:46 ]

Strava & Untappd - Do not combine!

• jjonkie
Ik kom iedere keer hier weer op uit.

Binnen budget zélfs met docking erbij.

Maar lenovo... Tja.... Ze zijn door het stof gegaan maar is het nu aan te raden zo'n ding te kopen...

Afbeeldingslocatie: http://i204.photobucket.com/albums/bb195/jjonkie/download_20160219_200740-1_zps0kgdrj3v.jpg

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Hell, why not? Ja, ze hebben wat gezeik gehad over software. OK, dat is vervelend. Maar je kan gewoon een verse Windows install er op gooien. Daar wordt je de kwaliteit van het apparaat niet minder van.

Een recovery partitie wordt wel geleverd, maar die moet je dan uiteraard niet gebruiken.
Gewoon de Microsoft Media Creation Tool gebruiken. Even zelf een DVD of USB stick met een kale Windows 10 installer maken.

Het is iets meer werk, maar het zijn verder top laptops. Ik zou het er niet om laten iig/

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• Zeara
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:34
Lenovo geeft alleen wel standaard 1 jaar garantie, hou daar wel rekening mee.

Ik heb zelf een thinkpad e330, en er geen enkel probleem mee. Ondertussen 3 jaar oud ofzo en werkt nog prima.

En dat gezeur met software, dat was met hun multimedia laptops. De thinkpad lijn heeft het niet. Of het is nog niet ontdekt O-)

[ Voor 25% gewijzigd door Zeara op 25-02-2016 12:36 ]

• jjonkie
ja dat viel me ook al op.

Maar ik zag het ook bij HP en die ik nu heb is toch wel al tien jaar oud schat zo in. Doet het nog prima. Zelfs de accu is nog redelijk.

Neig toch naar de Lenovo, eens even kijken of ik ergens een E560 kan vasthouden/voelen voordat ik ga bestellen. Toch wel spannend zonder het apparaat ooit gezien te hebben.

• jjonkie
Bovenstaande config zojuist besteld voor 933 euro incl BTW

Tevens nog een dock mee besteld voor 90 euro.

Lijkt me een prima deal

• Johan9711
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:08

Johan9711

Verslaaft aan Tweakers

Beetje jammer alleen van die CPU, er zijn ook gewoon quad cores voor dat geld.

Mijn tweakblog: http://johan9711.tweakblogs.net/

• jjonkie
zoals ?

• pipo1000
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 25-11 20:06
jjonkie schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 11:19:
Bovenstaande config zojuist besteld voor 933 euro incl BTW

Tevens nog een dock mee besteld voor 90 euro.

Lijkt me een prima deal
goede prijs,
waar heb je hem besteld voor deze prijs, want via de lenovo website is hij veel duurder? alvast bedankt!

• jjonkie
pipo1000 schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 20:28:
[...]

goede prijs,
waar heb je hem besteld voor deze prijs, want via de lenovo website is hij veel duurder? alvast bedankt!
Via de lenovo shop kost ie 1003 als het goed is.

En ik heb nog een coupon code gebruikt waarmee er 70 euro vanaf ging.

AFN2016 moet nog werken volgens mij
Pagina: 1