Afgelopen weken ben ik op zoek naar een nieuwe laptop. Ik heb nu een oudje (17 inch met SSD) en die is te lomp en te zwaar en niet krachtig genoeg. Ik ben zelfstandige en ik maak lichtplannen met Dialux en Dialux EVO, ik gebruik Photoshop CS5 voor productbladen en presentatie materiaal, verder gebruik ik weinig afwijkende programma's. Dus het standaard office pakket, boekhoudsoftware en Chrome zeg maar.
Mijn eisen zijn als volgt:
15.6 inch
1920*1080 matte afwerking, IPS
min 8 GIG intern + uitbreiding mogelijkheid
SSD of conventionele HDD maar die wil ik dan vervangen door een SSD
Numeriek veld
I5 of I7 processor voor kortere rendering en calculatie van dialux projecten
Degelijk gebouwd, hoeft geen fancy ding te zijn.
Het zou fijn zijn indien het apparaat niet al te zwaar is zodat ik hem zo nu en dan kan meenemen naar de klant.
Ik heb tevens een NAS van synology dus opslag is geen probleem.
Een mogelijkheid tot een dockingstation zou ook fijn zijn zodat wellicht mijn I3 werkstation het veld kan ruimen.
Budget 800-1200 euro (incl btw)
Ik kom zelf vaak weer op 1 apparaat uit maar ik zou graag de experts hier vragen om een poging te wagen.
Mijn eisen zijn als volgt:
15.6 inch
1920*1080 matte afwerking, IPS
min 8 GIG intern + uitbreiding mogelijkheid
SSD of conventionele HDD maar die wil ik dan vervangen door een SSD
Numeriek veld
I5 of I7 processor voor kortere rendering en calculatie van dialux projecten
Degelijk gebouwd, hoeft geen fancy ding te zijn.
Het zou fijn zijn indien het apparaat niet al te zwaar is zodat ik hem zo nu en dan kan meenemen naar de klant.
Ik heb tevens een NAS van synology dus opslag is geen probleem.
Een mogelijkheid tot een dockingstation zou ook fijn zijn zodat wellicht mijn I3 werkstation het veld kan ruimen.
Budget 800-1200 euro (incl btw)
Ik kom zelf vaak weer op 1 apparaat uit maar ik zou graag de experts hier vragen om een poging te wagen.