Vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Voor mijn werkstuk moet ik een paar vragen stellen aan iemand die een ict opleiding doet. Zou een van jullie a.u.b. willen antwoorden op deze vragen? Alvast bedankt!
- Wat is uw beroep?
- Waarom hebt u dit beroep gekozen?
- Welke opleiding hebt u gedaan voor dit beroep?
- Hoe bent u in dit beroep terecht gekomen?
- Is dit het enige beroep dat u hebt uitgeoefend nadat u van school kwam?
- Hoe ziet uw werkdag eruit?
- Over welke eigenschappen moet je beschikken om uw beroep te kunnen uitoefenen?
- Welke zijn de prettige kanten van uw beroep?
- Welke zijn de mindere prettige kanten?
- Hoe is de arbeidsmarkt: is het gemakkelijk om werk te vinden?

...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb al heel veel websites bezocht en nog nergens iets terug gekregen.
...

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2016 14:05 . Reden: Fout ]

Beste antwoord (via Verwijderd op 24-02-2016 15:05)

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Volgens mij moet je expliciet toestemming hebben voor dit soort vragen om ze op het forum te mogen stellen.
Iets met forumvervuiling als het vaak gedaan wordt enzo.

Advies: ga in gesprek met mensen in de ICT. Heb je ze niet in je eigen omgeving, kijk dan eens op Tweaker's IRC server (irc.tweakers.net, inloggen met een IRC chat client zoals mIRC, Hexchat, Chatzilla, oid).
Er zijn vast wel een paar behulpzame tweakers online die 5 minuutjes hebben om met jou te praten.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 22:03
Geen idee hoe oud je precies bent en waar je woont, maar waarom loop je niet gewoon een school binnen waarin een ICT opleiding zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:37

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Welkom, maar ik ben bang dat Tweakers niet het juiste forum is voor je vraag.

Ik zou je willen adviseren om deze vragen aan je familie en kennissen (event. kennissen van je ouders/familie) te stellen. Desnoods ga je de straat op in de winkelstraat wat mensen aan te schieten. Ik snap dat het lastig is om ICT'ers te vinden, maar wees creatief, benader bedrijven etc. etc.

Tevens kloppen je vragen niet: je wilt vragen stellen aan iemand die een ICT opleiding doet, maar je hebt het over beroep en vroeger beroep. Dat strookt niet.

[ Voor 31% gewijzigd door Ardana op 24-02-2016 14:13 ]

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:05
Lekker lui weer, typisch scholieren gedrag. Je zegt iemand te zoeken die een ICT opleiding DOET en vervolgens stel je alleen maar vragen over iemand z'n beroep. Ja ja. :F

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Volgens mij moet je expliciet toestemming hebben voor dit soort vragen om ze op het forum te mogen stellen.
Iets met forumvervuiling als het vaak gedaan wordt enzo.

Advies: ga in gesprek met mensen in de ICT. Heb je ze niet in je eigen omgeving, kijk dan eens op Tweaker's IRC server (irc.tweakers.net, inloggen met een IRC chat client zoals mIRC, Hexchat, Chatzilla, oid).
Er zijn vast wel een paar behulpzame tweakers online die 5 minuutjes hebben om met jou te praten.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja het mag allebei opleiding en beroep, maar die vragen zijn voor een beroep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Het is niet helemaal duidelijk of je nu iemand zoekt die al werkzaam in de ICT is of iemand die nog een opleiding doet. Daarnaast raad ik je aan om de volgende keer een goeie beschrijvende topic titel te kiezen in plaats van "Hallo mensen". Misschien handig even toestemming te vragen van de mods en die ook vragen je titel te fixen. Ik wil, als je idd op zoek bent naar iemand die al een tijd werkt, wel antwoord geven op je vragen,

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:01

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Zie Een enquête, onderzoek of schoolopdracht? Lees eerst dit!

Dit soort onderzoekjes zijn hier niet de bedoeling zonder vooraf toestemming te vragen. Dit topic doe ik dan ook op slot.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.