"I disagree with what you are saying, but I will defend to the death your right to say it." -- not clear who
kun je je host-PC niet als gateway opgeven?
Waarschijnlijk moet je op je host-PC dan wel aangeven dat 'ie IP moet forwarden
echo "1" > /proc/sys/net/ipv4/ip_forward
Ik zelf heb een netwerk servertje en die geef ik in de OS-en onder VMware op als gateway.
Waarschijnlijk moet je op je host-PC dan wel aangeven dat 'ie IP moet forwarden
echo "1" > /proc/sys/net/ipv4/ip_forward
Ik zelf heb een netwerk servertje en die geef ik in de OS-en onder VMware op als gateway.
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
Yep, linux bak als gateway opgeven.
Ipforwarding aanzetten en de boel masqen (zo die ik het tenminste
).
Het kan ook "simpeler" als al je een proxy onder linux draait. => gewoon de proxyserver opgeven in ie als proxy.
Vraagje: speel jij nu ook dhcp server op het chello netwerk?
Ipforwarding aanzetten en de boel masqen (zo die ik het tenminste
Het kan ook "simpeler" als al je een proxy onder linux draait. => gewoon de proxyserver opgeven in ie als proxy.
Vraagje: speel jij nu ook dhcp server op het chello netwerk?
Some people like cupcakes better, I for one care less for them.
Of je kunt even kijken op www.adsl4linux.nl
Hmm... dat is al de derde keer dat ik deze link noem op tweakers... Misschien moet ik geld gaan vragen. Oh nee het is linux
Dat krijg je als je vaak met windows werkt....
Hmm... dat is al de derde keer dat ik deze link noem op tweakers... Misschien moet ik geld gaan vragen. Oh nee het is linux
"Honesty may be the best policy, but it’s important to remember that apparently, by elimination, dishonesty is the second-best policy." George Carlin
Waarom dan? Heeft niet veel met t onderwerp te maken namelijk...Hmm... dat is al de derde keer dat ik deze link noem op tweakers
"For my friends, anything; for my enemies, the law."