Hallo allemaal,
Sinds vorig jaar voldoet mijn laptop helaas niet meer aan mijn eisen, tijd voor iets nieuws dus. Na hier bijna een jaar rondgesnuffelt te hebben heb ik eindelijk de knoop doorgehakt en heb ik besloten dat ik voor het geld dat ik bij elkaar geharkt had een pc ga bouwen. Ik weet dat er veel topics als deze zijn maar ik wilde alles voor de zekerheid toch nog even checken mocht er iets zijn dat ik over het hoofd heb gezien, het zijn wel de centen waar ik het afgelopen jaar voor gewerkt heb
Ik zoek een?
Game pc die AAA titles op 1440P op playable framerates kan spelen.
Wat is je budget?
Het maximum budget is €850, lager mag altijd hoger liever niet
. Ik heb randapparatuur en windows zelf al geregeld. De 850 mag dus allemaal op aan de pc worden uitgegeven.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik speel graag spellen als farcry skyrim gta etc op 1440P. Ik zou daar graag 60fps op halen.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik zat zelf te denken aan:
De case ga ik nog veranderen naar een Phanteks eclipse p400 maar omdat die nog niet in de pricewatch staat heb ik deze erin gezet omdat ze vergelijkbaar zijn in prijs.
De pc staat op mijn bureau dus het is fijn als hij stil is en er ook leuk uitziet, vandaar dat ik ook de p400s met window neem.
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik vroeg me af of de psu ook nog gaat voldoen mocht ik er voor kiezen om in de toekomst een high end gpu te nemen
Ook kan ik iets over het hoofd hebben gezien met compatibility matchen alle onderdelen met elkaar en zijn er geen betere alternatieven voor een vergelijkbare prijs"?
Sinds vorig jaar voldoet mijn laptop helaas niet meer aan mijn eisen, tijd voor iets nieuws dus. Na hier bijna een jaar rondgesnuffelt te hebben heb ik eindelijk de knoop doorgehakt en heb ik besloten dat ik voor het geld dat ik bij elkaar geharkt had een pc ga bouwen. Ik weet dat er veel topics als deze zijn maar ik wilde alles voor de zekerheid toch nog even checken mocht er iets zijn dat ik over het hoofd heb gezien, het zijn wel de centen waar ik het afgelopen jaar voor gewerkt heb
Ik zoek een?
Game pc die AAA titles op 1440P op playable framerates kan spelen.
Wat is je budget?
Het maximum budget is €850, lager mag altijd hoger liever niet
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik speel graag spellen als farcry skyrim gta etc op 1440P. Ik zou daar graag 60fps op halen.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik zat zelf te denken aan:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6400 Boxed | € 187,95 | € 187,95 |
| 1 | Gigabyte GA-H110M-S2H | € 53,95 | € 53,95 |
| 1 | MSI Radeon R9 390 8GB Gaming | € 359,50 | € 359,50 |
| 1 | Fractal Design Define S | € 79,95 | € 79,95 |
| 1 | Crucial Ballistix Sport BLS2C4G4D240FSA | € 44,95 | € 44,95 |
| 1 | Cooler Master GM G550M | € 61,95 | € 61,95 |
| 1 | Crucial BX200 240GB | € 60,95 | € 60,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 849,20 | |
De case ga ik nog veranderen naar een Phanteks eclipse p400 maar omdat die nog niet in de pricewatch staat heb ik deze erin gezet omdat ze vergelijkbaar zijn in prijs.
De pc staat op mijn bureau dus het is fijn als hij stil is en er ook leuk uitziet, vandaar dat ik ook de p400s met window neem.
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik vroeg me af of de psu ook nog gaat voldoen mocht ik er voor kiezen om in de toekomst een high end gpu te nemen
Ook kan ik iets over het hoofd hebben gezien met compatibility matchen alle onderdelen met elkaar en zijn er geen betere alternatieven voor een vergelijkbare prijs"?
[ Voor 4% gewijzigd door Thomdebom35 op 24-02-2016 14:06 ]