Review bug, en notificatie bug

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online

Anonymoussaurus

Medewerker van Oxygen Updater

Topicstarter
Beste devvers/redactie,

Sinds een aantal maanden ervaar ik 2 problemen die nog niet opgelost lijken te zijn. Het gaat om de volgende problemen.

Probleem 1: bij elke review die ik kijk, van zowel m'n eigen reviews waar ik aan werk, van zowel andere Tweakers, staat er bij "per criterium" maar 1 criterium. Je krijgt bijvoorbeeld dus alleen te zien "bouwkwaliteit".

Dit ervaar ik op zowel mijn telefoon als op mijn pc. Met verschillende browsers geprobeerd (Mozilla Firefox en Google Chrome).

Hier een screenshot wat het wat duidelijker moet maken, wat mijn probleem precies is:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/HFWdXPD.png?1

Probleem 2: als ik een notificatie krijg dat er op mijn productreview is gereageerd, krijg ik bij het belletje netjes een melding. Als ik op de notificatie klik, gaat hij uiteraard naar mijn review, maar verspringt hij niet naar de reactie. Voorheen was dit wel zo. Als ik via de mail op de link klik, verspringt hij ook niet naar de reactie. Het is dus niet zo dat de URL verandert naar bijvoorbeeld "http://tweakers.net/productreview/119555/oneplus-2-64gb-zwart.html?showReaction=8256415#r_8256415" (zie URL balk als je er op hebt geklikt). Als ik op de reactie ga staan bij het belletje, dan zie ik links onder wel het volgende staan: http://tweakers.net/notificatie/56cda0c021e58056748b4cc9. Helaas verspringt hij niet. Dit is niet met alleen 1 reactie, maar met alle reacties op mijn productreviews.

Zijn dit problemen die bekend zijn bij jullie?

Als er nog vragen zijn, hoor ik die uiteraard graag.

Alvast bedankt voor jullie antwoord.

Met vriendelijke groet :*)

[ Voor 20% gewijzigd door Anonymoussaurus op 24-02-2016 14:15 ]

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Het eerste probleem is bekent, en daar is volgens mij ook al een ticket voor :)

Voor het tweede probleem za, ik even moeten kijken of ueberhaupt wel de showReaction link wordt gebruikt. Als dat wel het geval is dan ben ik bang dat het een browser-issue is mbt het redirecten naar een url met een fragment...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

Topicstarter
crisp schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 14:16:
Het eerste probleem is bekent, en daar is volgens mij ook al een ticket voor :)

Voor het tweede probleem za, ik even moeten kijken of ueberhaupt wel de showReaction link wordt gebruikt. Als dat wel het geval is dan ben ik bang dat het een browser-issue is mbt het redirecten naar een url met een fragment...
Bedankt voor je antwoord. Weet je toevallig of dit probleem ligt bij Tweakers, of bij bijvoorbeeld Chrome of Firefox? :)

De showReaction link wordt niet weergegeven zoals in mijn bericht staat, hij gaat dus ook niet over tot een #r_********. Bij reacties op het artikelen werkt het dan weer wel.

[ Voor 13% gewijzigd door Anonymoussaurus op 24-02-2016 14:25 ]

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Voorheen was dit wel zo
Ik heb het gechecked, maar dat is niet zo :P Bij een reactie op een reactie (maakt niet uit waar) wordt er wel direct naar de reactie gelinkt. Bij een reply op je productreview (of gallerypagina, of V&A advertentie) wordt er niet rechtstreeks naar de reactie gelinkt. De id van de reactie wordt niet eens opgeslagen, dus we kunnen dat ook niet eenvoudig wijzigen...

Intentionally left blank

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Weet je 't zeker? Ik kan ook notificaties (op /gallery) herinneren die direct naar de reacties linkten.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Raven schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 09:29:
Weet je 't zeker? Ik kan ook notificaties (op /gallery) herinneren die direct naar de reacties linkten.
Dat kan ook een reactie op een reactie (op een gallerypagina) zijn geweest toch?

Gezien de huidige code weet ik vrij zeker dat we voor de algemene "er is gereageerd op je productreview/v&a advertentie/gallerypagina" niet specifiek naar de reactie linken...

Intentionally left blank

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

Topicstarter
crisp schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 10:06:
[...]

Dat kan ook een reactie op een reactie (op een gallerypagina) zijn geweest toch?

Gezien de huidige code weet ik vrij zeker dat we voor de algemene "er is gereageerd op je productreview/v&a advertentie/gallerypagina" niet specifiek naar de reactie linken...
Hmm.. oke. Dus het is nooit mogelijk geweest om naar de reactie toe te springen in productreviews? Dus alleen puur op het forum, en in artikelen?

Gefeliciteerd trouwens!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Anonymoussaurus schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 16:54:
[...]

Hmm.. oke. Dus het is nooit mogelijk geweest om naar de reactie toe te springen in productreviews? Dus alleen puur op het forum, en in artikelen?
Jep. Ik zal er echter wel een ticket voor aanmaken om ook de messageId op te gaan slaan zodat we dat in de toekomst wel kunnen aanpassen.
Gefeliciteerd trouwens!

Intentionally left blank

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Foritain
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online

Foritain

BaasHaas

crisp schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 17:37:
[...]

Jep. Ik zal er echter wel een ticket voor aanmaken om ook de messageId op te gaan slaan zodat we dat in de toekomst wel kunnen aanpassen.

[...]

Hocus Pocus Thread Necromancy \.o./

Ik meen ook te herinneren dat het klikken op een reactie-notificatie naar de specifieke reactie springt (en niet bovenaan de review) in een productreview, maar nu is het zeker niet zo. Is hier al een update over? In reviews met veel reacties laat de zoek-ervaring nml wel wat te wensen over.
Pagina: 1