Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• bartvelden
  • Registratie: februari 2016
  • Laatst online: 24-02-2016
Mijn vraag: Pas geleden heb ik ingelogd bij een vriend van mijn om samen zombies te doen op bo3. Sindsdien heb ik zijn level overgenomen ( lvl 8 ) terwijl ik al veel verder was. Ook had ik zijn callingcard en emblem enz. weet iemand toevallig wat ik hieraan kan doen om mijn eigen voortgang terug te krijgen? ( ook als ik nu level op call of duty gaat hij heel traag i.p.v dat hij veel sneller hoort te gaan.
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb : Opnieuw opgestart enz. opnieuw ingelogd ook een keer ingelogd bij hem op zijn ps4 opnieuw maar was toen nog steeds lvl 8. geprobeerd om ergens contact op te nemen met treyarch enz. maar niks wijzer van kunnen worden
...

Ik hoop dat iemand mij hier mee kan helpen. alvast bedankt

Alle reacties

• Arokhantos
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 19:25
Je eigen account inloggen ? save games zijn account based, oftewel je logged in account van ander dan heb je toegang tot zijn save games tot dat je eigen account inlogt.

• Xalpaca
  • Registratie: februari 2016
  • Laatst online: 15-11 12:30
Het is wel vaak buggy wat betreft callingcard en emblem. Maar heb het met rang nog nooit meegemaakt en ik speel eigenlijk elk weekend wel split screen.

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrisch rijden

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True