Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Laptop voor light gaming 900-1200 euro.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Goedemorgen Tweakers!

Aangezien mijn vorige laptop recentelijk is overleden ben ik op zoek naar een nieuwe laptop waar ik games op kan spelen zoals The Sims 4,Maplestory (Ben een meisje hé) en in de toekomst misschien Skyrim online. Het hoeft allemaal niet op Ultra settings te zijn, ben redelijk snel tevreden.

Het zou ook fijn zijn als ik foto's en eventueel video's zou kunnen bewerken.

De laptop is voor thuis, dus ik zal hem niet al te veel verslepen. Mijn budget ligt rond de 900 tot en met 1200 euro en sta open voor alle merken maar was in het verleden wel heel tevreden over mijn Asus laptop.

Zelf zat ik te denken aan Asus ROG 552VW-CN471T, ik vind het ontwerp mooi (toetsenbord verlichting!) en er zit een GTX 960M in.. en toch nog een i7 voor die prijs (999 euro)

In ieder geval thanks in advance voor de hulp! :)

Alle reacties

• Castelmagno
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 26-11 11:21
Ik dacht dat de bouwkwaliteit niet zo geweldig was van die ROG's alsook mogelijke backlight bleeding. Je kan altijd eens kijken naar de Dell inspiron. Ik raad je verder wel aan om indien het budget het toe laat hier nog een SSD bij te zetten. :)

Verwijderd

Heb zelf sinds een week de Asus Rog 552VW-CN471T.
Voordat ik hem kocht zag ik ook veel reacties over de slechte bouwkwaliteit. Vind het zelf reuze meevallen.
Het enige wat wel erg vervelend is, is de backlight bleeding.
Zelf kan ik me hier wel overheen zetten, maar ik snap als mensen dat niet kunnen. Het is namelijk erg duidelijk zichtbaar bij een zwart scherm.

Verder is het een erg fijne laptop met een goede videokaart.
Goede aankoop voor +/- €1000,-.

Beveel hem zeker aan :)

Verwijderd

Topicstarter
Oke, super bedankt! Ja ik werd ook een beetje angstig van al die horrorverhalen over de ASUS ROG. Heb de CN471T aangeschaft maar kwam gisteren kapot aan. (Waarschijnlijk hebben ze ermee gegooid bij PostNL) Heb de laptop dus nog niet kunnen testen maar vond de bouwkwaliteit ook reuze meevallen!

Nu even afwachten tot de nieuwe (nu hopelijk goed werkende) CN471T binnenkomt.

Verwijderd

En heb je inmiddels een werkende laptop ontvangen? :)

• Murzeltje
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-02-2024

Murzeltje

PSN/XBOX : Murzeltje1976

Verwijderd schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 12:21:
Oke, super bedankt! Ja ik werd ook een beetje angstig van al die horrorverhalen over de ASUS ROG. Heb de CN471T aangeschaft maar kwam gisteren kapot aan. (Waarschijnlijk hebben ze ermee gegooid bij PostNL) Heb de laptop dus nog niet kunnen testen maar vond de bouwkwaliteit ook reuze meevallen!

Nu even afwachten tot de nieuwe (nu hopelijk goed werkende) CN471T binnenkomt.
Omg. Dan hebben ze wel heel hard gegooid.. Laptops zitten meestal toch aardig goed verpakt in dik piepschuim....

PSN/XBOX : Murzeltje1976

Pagina: 1