Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poelies
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-06-2022
Goedemorgen,

Sinds gisteravond heb ik al geen toegang (Amsterdam) meer tot het internet van Tele2. Het vervelende is dat Tele2 nergens een melding maakt op hun website. Dit lijkt mij niet meer van deze tijd. Mijn vraag: wie heeft hier nog meer last van en wat zijn jullie ervaringen met betrekking tot Tele2.

Groet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poelies
Dank. Ik had die website al gevonden. Schijnbaar ben ik niet de enige die last heeft van de storing en dan zie ik nergens een storingsmelding op hun website. Lijkt mij geen goede klantenservice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJVG
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 01-10 11:37

DJVG

Gewoon DJVG

Heb je Tele2 al gebeld met de vraag wat er aan de hand is en de oplossing zal worden?

[ Voor 50% gewijzigd door DJVG op 24-02-2016 09:00 . Reden: iets te kort door de bocht. ]

Als iedereen aan zichzelf denkt, word er aan iedereen gedacht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poelies
Ik heb net geprobeerd de klantenservice te bellen (020-754 4444) maar ik krijg geen gehoor. Dus het zal een aardig storing zijn:).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJVG
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 01-10 11:37

DJVG

Gewoon DJVG

Bij mij werkt het telefoonnummer van de klantenservice prima. Misschien een andere telefoon gebruiken?

Als iedereen aan zichzelf denkt, word er aan iedereen gedacht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abaart
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online

abaart

lolbroek

Was in december ook al zo. Toen ook een dikke nacht storing zonder enige mededeling.

Het lijkt er op dat Tele2 geen monitoring doet op haar netwerk, of dat bij (zelfs landelijke) storingen er alleen tijdens kantooruren gewerkt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poelies
Het telefoonnummer werkt weer, de storing is gemeld op de Tele2 website en schijnbaar heeft nu.nl er nu ook een melding van gemaakt. Dus we worden nu beter ingelicht. Nu nog wachten op internet.

Update: in Amsterdam lijkt de storing te zijn opgelost.

[ Voor 13% gewijzigd door Poelies op 24-02-2016 10:03 ]

Pagina: 1