Hoe warm mag maximaal een amd 1,3 ghz. worden en hoe kan ik deze overclocken met een asus a7v plank.
Greetings
Greetings
Verwijderd
There is no magic.
Verwijderd
Probeer Arctic Silver, scheelde bij mij 7 graden.Op vrijdag 22 juni 2001 00:42 schreef jurgenneele het volgende:
Hij wordt nu als ik niks doe rond de 66 graden. Ik heb er een Thermaltake super orb op staan en goede kast koeling. Wat kan ik er nog meer aan doen om de temp. naar beneden te krijgen?
Greetings
There is no magic.
Je zou kunnen beginnen met het vervangen van die super orb door een beter coolerOp vrijdag 22 juni 2001 00:42 schreef jurgenneele het volgende:
Hij wordt nu als ik niks doe rond de 66 graden. Ik heb er een Thermaltake super orb op staan en goede kast koeling. Wat kan ik er nog meer aan doen om de temp. naar beneden te krijgen?
Greetings
Geen inspiratie
Verwijderd
Mijne heeft een dag op 87 graden gedraait. Geen probleem hoor! Hij blijft gewoon stabiel.Op vrijdag 22 juni 2001 00:38 schreef Sn@ke het volgende:
Een mooie temp is 50 graden... Full stressed... Hij kan makkelijk op 60... Maar ik denk dat je dan wel probs kan krijguh... Boven de 80 is foute boel...
Heb ik ook. idle 62 graden, stressed 70+. Ook met superorb. Volgens mij is dat het probleem, dus heb ik nu maar een ALPHA pal6035 met delta cooler besteld en artic silver. Ik hoop dat ie dan een stuk cooler wordtOp vrijdag 22 juni 2001 00:42 schreef jurgenneele het volgende:
Greetings
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Verwijderd
ASUS P4C-E deluxe, Pentium 4 3 ghz, 2x Corsair 512 mb DDR PC3700, Hercules ati radeon 9800xt, 4x Western Digital S-ATA 250Gb 7200rpm (raid 5), 2x IBM 30 gb
Verwijderd
Verwijderd
Nee, daar kijk ik helemaal niet van op. Elk socket A moederbord "leest" de temperatuur verschillend. Lees deze site maar eens: http://mikewarrior.freeservers.com/Op vrijdag 22 juni 2001 10:40 schreef -A3AAN- het volgende:
Das wel maf eigenlijk...
Kheb een TB1.2 gig en op mijn abit kt7a werd hij 31 graden idle.
Nu heb ik een Epox ddr moederboard en nu is hij idle 43 graden...
Maf he?
"Choose life"