Opzich lijkt de MS Explorer Optisch wel relaxed, maar is ie dat ook? Kun je die extra knopjes die erop zitten ook in CS gebruiken??
Tuurlijk kan dat, met een beetje kloten, maar dat werkt niet techt fijn. voor de rest... msintxp vindi k echt de geilste muis van ze allen, ik heb namelijk nogal grote klauwen.
Verwijderd
Ik gebruik ook de MS Explorer Optical.
Alle knoppen zijn te gebruiken in CS!
Perfect muisje al zeg ik 't zelf
Alle knoppen zijn te gebruiken in CS!
Perfect muisje al zeg ik 't zelf
Verwijderd
Gebruik ook de Microsoft Intellimouse Explorer. Heb tevens alle toetsen gebind.
Linkermuisknop = Skieten
Rechtermuistoets = Weapon Mode (Inzoomen/Silencers, etc.)
Grote knop bij de duim = Reloaden
Kleinere knop bij de duim = Pistol pakken
Scrollwiel = Weapons selecteren
Scrollwiel indrukken = crouch
Linkermuisknop = Skieten
tnx!!!Op vrijdag 22 juni 2001 09:02 schreef Gordijnstok het volgende:
Linkermuisknop = Skieten
Heb je nog speciale drivers moeten downloaden zodat het in CS werkt?
Ik speel vaker TFC dan CS, maar de MS Explorer is een zalige muis. Heb 'm al twee jaar, en wil voorlopig niks anders. 5 knoppen is ideaal, en hij reageert op m'n witte bureau heel snel en precies
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Ik heb een MS IntelliMouse met IntelliEye via USB aangesloten.. doet het heerlijk. PS/2 kan je vergeten voor games.. tenzij je je PS/2 poort opkrikt naar 200 Mhz
USB werkt veel sneller
Concrete Loop Watercooling
Mwoehahaha, you're outnumberedOp zaterdag 23 juni 2001 18:42 schreef weareborg het volgende:
razer boomslang. de ultieme gaming muis!
Logitech Wheel Mouse Optical
"I sit in my room and imagine the future."
Dat is echt onzin, want ik heb 'm tot nu toe altijd op de PS/2 gebruikt. En het werkt topOp zaterdag 23 juni 2001 18:32 schreef FreeRider het volgende:
Ik heb een MS IntelliMouse met IntelliEye via USB aangesloten.. doet het heerlijk. PS/2 kan je vergeten voor games.. tenzij je je PS/2 poort opkrikt naar 200 MhzUSB werkt veel sneller
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Ik denk dat de ideale muis niet bestaat. Mensen zweren bij de boomslag.
Picard geilt op intellimous. En ga zo maar door.
ik denk dat wat voor muis je lekker vindt eraan ligt hoe je handen zijn, wat voor bureau je aan werkt en wat je ermee wilt doen.
Ik denk dat 2 vereisten voor CS wel zijn:
- Precies(HEEL PRECIES
q. buzzer, is jou muis precies???
a. NEEJ
- Moet een scrollwheel hebben(voor het betere bunnyhop werk)
q. Buzzer heb je een muis met scrollwheel?
a. Neej
Main Question:
Waarom reply je hier dan???
Answer:
...........

Greetingz,
Picard geilt op intellimous. En ga zo maar door.
ik denk dat wat voor muis je lekker vindt eraan ligt hoe je handen zijn, wat voor bureau je aan werkt en wat je ermee wilt doen.
- Precies(HEEL PRECIES
a. NEEJ
a. Neej
Main Question:
Waarom reply je hier dan???
Answer:
...........
Greetingz,
Mijn Intelli Explorer kon ik zonder rare bullshit zo krijgen dat hij knop 4 en 5 gebruikt onder windows (tenminste met de drivers die ik van MS had gedownload) deze werken ook zonder problemen in Half-Life (grote is MP5 kleine is Shotgun).
Normaal gamede ik met een BS2K, maar sinds die Intelli ernaast hangt is die helemaal fucked
Vind die Intelli maar een matig game muisje.
Normaal gamede ik met een BS2K, maar sinds die Intelli ernaast hangt is die helemaal fucked
Aaah, shut up! Who asked you anyway? 
Hoe kan ik in w2k trouwens mijn PS/2 poort naar 200Hz zetten? Want PS/2rate werkt niet onder w2k :"( .
Hoe kan ik in w2k trouwens mijn PS/2 poort naar 200Hz zetten? Want PS/2rate werkt niet onder w2k :"( .
Verwijderd
Heb zelfde muis dus heb ff dat aangepast volgens mijn config..Op vrijdag 22 juni 2001 09:02 schreef Gordijnstok het volgende:
Linkermuisknop = Skieten
Grote knop bij de duim = Nightvision
Kleinere knop bij de duim = Spraylogo
Scrollwiel indrukken = Wapen selecteren
Voor de rest puik muisje voor CS hoor. Gebruik'em al sinds de dag dat'ie uit kwam (erm.. de muis dan..
Roep niet dat het onzin is. Als ik m'n muis met de bijgeleverde verloop op m'n PS/2 poort zet dan schokt elke 3D game...(zonder PS/2 rate) USB is gewoon sneller dan PS/2.Op zaterdag 23 juni 2001 19:37 schreef Exirion het volgende:
[..]
Dat is echt onzin, want ik heb 'm tot nu toe altijd op de PS/2 gebruikt. En het werkt top
usb loopt veel smoother als ps2.. ook al zet je de ps2 rate hoger... usb reageert sneller en soepeler, ik heb btw een logitech optical wheelmouse zonder al die knoppen... gewoon een 2 knops muis met scroll 
deze muis hebben veel gamers zie ik op lans
hallo
Verwijderd
Ik merk zelf geen verschil tussen USB en PS/2... Vind zels dat USB veel slecht gaat bij mai. Maar goed...
Verwijderd
USB loopt idd smoother. Oja ik heb een MS IntelliMouse Exploder en uhh.... ik heb dit als contols in TFC:
Linkermuisknop: Schieten
Rechtermuisknop: Tweede schietknop
Grote duimknop: Reloaden
Kleine duimknop: Zakje weggooien
Muiswieltje knop: Springen (Voor Bunnyhoppen)
Muiswieltje draaien: Springen (Voor Bunnyhoppen)
Deze muis roeleert
Je hebt geen extra software ofzo nodig voor TFC\CS, je moet gewoon de intellipoint software (bijgeleverd) installeren.
Het enige minpunt is, dat je de duimknoppen niet kunt vasthouden, dus zeg maar als ik met een machinegeweer zou willen schieten, dan moet ik telkens klikken ipv de knop in te houden. Is dit ook zo bij de logitech?
Linkermuisknop: Schieten
Rechtermuisknop: Tweede schietknop
Grote duimknop: Reloaden
Kleine duimknop: Zakje weggooien
Muiswieltje knop: Springen (Voor Bunnyhoppen)
Muiswieltje draaien: Springen (Voor Bunnyhoppen)
Deze muis roeleert
Je hebt geen extra software ofzo nodig voor TFC\CS, je moet gewoon de intellipoint software (bijgeleverd) installeren.
Het enige minpunt is, dat je de duimknoppen niet kunt vasthouden, dus zeg maar als ik met een machinegeweer zou willen schieten, dan moet ik telkens klikken ipv de knop in te houden. Is dit ook zo bij de logitech?
usb is helemaal niet sneller! usb kan misschien optical muizen draaien maar het blijft veel vaker "eventjes hangen" en das echt kut als je aan het gamen bent. ps2 is stabieler iigOp zaterdag 23 juni 2001 18:32 schreef FreeRider het volgende:
Ik heb een MS IntelliMouse met IntelliEye via USB aangesloten.. doet het heerlijk. PS/2 kan je vergeten voor games.. tenzij je je PS/2 poort opkrikt naar 200 MhzUSB werkt veel sneller
oke tnx!Op zondag 24 juni 2001 10:15 schreef iefje het volgende:
Verwijderd
Logitech Mouseman Optical Wheel
Instellingem
Mouse1 attack
Mouse2 Jump
Mouse3 attack2
Scrollwheelup Attack (handig voor bursten soms)
Scrollwheeldown Jump
M'n wapens enzow zitten allemaal onder m'n delete en pagedown enzow (fijn zo'n keyboard met die toetsen direct tegen je pijltjes
)
Instellingem
Mouse1 attack
Mouse2 Jump
Mouse3 attack2
Scrollwheeldown Jump
M'n wapens enzow zitten allemaal onder m'n delete en pagedown enzow (fijn zo'n keyboard met die toetsen direct tegen je pijltjes
IntelliMouse Explorer 
Links -> Schieten
Rechts -> 2nd Fire
Scroll indrukken -> Reloaden
Scrollen -> Andere wapens selecteren
Kleine duimknop -> Crouch
Grote duimknop -> Springen
Zwaar relaxte muis
Links -> Schieten
Rechts -> 2nd Fire
Scroll indrukken -> Reloaden
Scrollen -> Andere wapens selecteren
Kleine duimknop -> Crouch
Grote duimknop -> Springen
Zwaar relaxte muis
Je kan optische muizen zowel op PS/2 als USB aansluiten, werkt allebei. En het fenomeen "even hangen" kom ik zelden tegen. Als dat gebeurt dan gebeurt het met een PS/2 muis net zo hard. Is vaak zo als je IDE schijf veel te doen heeft (weinig RAM etc. etc.)Op zondag 24 juni 2001 10:38 schreef AtomicShockwave het volgende:
[..]
usb is helemaal niet sneller! usb kan misschien optical muizen draaien maar het blijft veel vaker "eventjes hangen" en das echt kut als je aan het gamen bent. ps2 is stabieler iig
Verwijderd
Die muis is echt cewlOp zaterdag 23 juni 2001 23:59 schreef NaLiN het volgende:
usb loopt veel smoother als ps2.. ook al zet je de ps2 rate hoger... usb reageert sneller en soepeler, ik heb btw een logitech optical wheelmouse zonder al die knoppen... gewoon een 2 knops muis met scroll
Heb ik ook
Verwijderd
Had hiervoor een andere muis, daar ging CS ook heel lekker mee 
En die werd met plakband bijmekaar gehouden, dus daar ligt het nie echt aan
En die werd met plakband bijmekaar gehouden, dus daar ligt het nie echt aan
Verwijderd
Potverdriedubbeltjes
Ik start dus gisteren CS op, altijd netjes met de MS muis gewerkt (zie reply boven). Maar wat blijkt, Windows zegt, ammehoela, die muis is van mij, en overrided dus de CS muis instellingen. Dus als ik het kleine muisknopje indruk, schiet die naar mijn desktop (heb ik hem in Windows op ingesteld).
Heb geprobeerd point32.exe te unloaden in de taskmanager, herkent CS die extra mousebuttons niet meer
Laad ik point32.exe vanaf de run: zelfde shitty probleem. Argh.... En toen stond ik dus opeens 13 in de - .... Kut noem ik dat.
Wheeeeelp....
Ik start dus gisteren CS op, altijd netjes met de MS muis gewerkt (zie reply boven). Maar wat blijkt, Windows zegt, ammehoela, die muis is van mij, en overrided dus de CS muis instellingen. Dus als ik het kleine muisknopje indruk, schiet die naar mijn desktop (heb ik hem in Windows op ingesteld).
Heb geprobeerd point32.exe te unloaden in de taskmanager, herkent CS die extra mousebuttons niet meer
Wheeeeelp....
Ik heb echt voldoende ram en mijn harde schijf doet niks. Het probleem is een soort standby modus waarin mijn optische muis (logitech mouseman optical) gaat na enkele seconden. Dit is erg storend met snipen. Dus voor mij weer een ouderwetse balmuis, boomslang dusOp zondag 24 juni 2001 17:13 schreef FreeRider het volgende:
[..]
Je kan optische muizen zowel op PS/2 als USB aansluiten, werkt allebei. En het fenomeen "even hangen" kom ik zelden tegen. Als dat gebeurt dan gebeurt het met een PS/2 muis net zo hard. Is vaak zo als je IDE schijf veel te doen heeft (weinig RAM etc. etc.)
Fakir
boeit niet of je een muis heb op USB, of dat ie optical is
het gaat erom dat ie niet te groot is en dat ie lekker in hand ligt.
als je zo'n gigantisch ding in je klauwen heb gaat het aimen veel kutter als met een klein dingetje.
Ik heb de logitech cordless wheel mouse optical gezien, die is wel mooi voor online gaming denk ik zo
het gaat erom dat ie niet te groot is en dat ie lekker in hand ligt.
als je zo'n gigantisch ding in je klauwen heb gaat het aimen veel kutter als met een klein dingetje.
Ik heb de logitech cordless wheel mouse optical gezien, die is wel mooi voor online gaming denk ik zo
Verwijderd
bij een optische muis heb ik altijd het idee dat ik bij snel bewegen in eens de weg kwijt raak. Maar met railen zijn ze wel weer aardig.
Bij mij staat een razor Boomslang 2000 op mijn verlang lijstje
Bij mij staat een razor Boomslang 2000 op mijn verlang lijstje
yesyesyes.....hij is binnen....maar bij cs doen die 2 knoppies het nog niet 
de software van microsoft is gewoon geinstalleerd, cs herkent de knopjes wel, maar als ik klik doet ie het nie....
iemand suggesties??
nou....ik probeer nog wel wat en check deze topic nog wel
de software van microsoft is gewoon geinstalleerd, cs herkent de knopjes wel, maar als ik klik doet ie het nie....
iemand suggesties??
Verwijderd
Spring je met je scroll??? Owhjah.. vertel mij is hoe je bunnyhoped in 1.1..[b]Op zaterdag 23 juni 2001 20:24
- Precies(HEEL PRECIES
a. NEEJ
a. Neej
Bunnyhoppen is hetzelfde gebleven d8 ik. Ik heb er trouwens niks van gemerkt
Alleen kan ik het nu wat beter
Als het niet wil werken dan heb ik een leuke manier om het zo in te stellen dat ie het altijd doet (in elk spel):Op donderdag 28 juni 2001 22:46 schreef _coolman_ het volgende:
yesyesyes.....hij is binnen....maar bij cs doen die 2 knoppies het nog niet
iemand suggesties??
In je muisopties scherm klik je op de knop die je wil configureren (ik neem aan de 4e en 5e knop). In het menu achter die knop zet je dat je wil dat die knop bv "F5" simuleert (of F8 of een andere FX). In het spel zet je in het controls menu bij de handeling die de knop moet doen F5 (of die andere FX). Klaar is Gambit
Verwijderd
Logitec Pro ?? (4 knops muis+ scroll)draadloos
ga dezelfde kopen maar dan optic draad loos
ga dezelfde kopen maar dan optic draad loos
foutje van mezelf...weet niet precies wat, maar het werkt nu en het ruled!Op vrijdag 29 juni 2001 04:23 schreef GambitRS het volgende:
[..]
Als het niet wil werken dan heb ik een leuke manier om het zo in te stellen dat ie het altijd doet (in elk spel):
In je muisopties scherm klik je op de knop die je wil configureren (ik neem aan de 4e en 5e knop). In het menu achter die knop zet je dat je wil dat die knop bv "F5" simuleert (of F8 of een andere FX). In het spel zet je in het controls menu bij de handeling die de knop moet doen F5 (of die andere FX). Klaar is Gambit
Verwijderd
Ik heb een Logitech mouseman Dual optical, met 2 optische oogjes... supersoepel... 2x 800 dpi
Verwijderd
Boomslang , mijn binds :
Linkerbutton : Knallen
Rechter : Alter fire
Scrollwiel : Wapen selecteren
Scrollwiel induwen : Reload
Duimknop : Springen
Pinkknop : snel mes trekken (bindscript)
Linkerbutton : Knallen
Rechter : Alter fire
Scrollwiel : Wapen selecteren
Scrollwiel induwen : Reload
Duimknop : Springen
Pinkknop : snel mes trekken (bindscript)
Verwijderd
Peastero heeft dual optical nuOp vrijdag 11 januari 2002 23:39 schreef MM- het volgende:
En ik heb de logitech die nalin en paestero ook heeft. Maar dan in het blauw (ownz)
Huhmz, wat is er gebeurd met dat optische muizen niet goed zijn voor FPSers?
Ik hoor nu iedereen zeggen hoe vet die Logitech en M$ optische dingen zijn, terwijl ik gewend ben te horen dat de "cursor gaat tollen" of dat de cursor "pixels overslaat" ofsow...
En over PS/2 en USB, USB heeft een constante snelheid van 125Hz, en PS/2 kan je opvoeren tot 200Hz, maar met langzamere bewegingen (lees: sniperen) dropt dat getal tog wel een stukkie.
Mjah... koeien zijn okee --->
Ik hoor nu iedereen zeggen hoe vet die Logitech en M$ optische dingen zijn, terwijl ik gewend ben te horen dat de "cursor gaat tollen" of dat de cursor "pixels overslaat" ofsow...
En over PS/2 en USB, USB heeft een constante snelheid van 125Hz, en PS/2 kan je opvoeren tot 200Hz, maar met langzamere bewegingen (lees: sniperen) dropt dat getal tog wel een stukkie.
Mjah... koeien zijn okee --->
als je nou de w-a-s-d voor moven gebruikt heb je alle andere knoppen eromheen voor dat soort dingen. das dus veel relaxer...Op zondag 24 juni 2001 14:41 schreef G3R10 het volgende:
Logitech Mouseman Optical Wheel
Instellingem
Mouse1 attack
Mouse2 Jump
Mouse3 attack2
Scrollwheeldown Jump
M'n wapens enzow zitten allemaal onder m'n delete en pagedown enzow (fijn zo'n keyboard met die toetsen direct tegen je pijltjes)
het is maar een tip
Some things can not happen until they happen...
Nou gaan er weer mensen lopen zeuren dat ze problemen hebben met een Microschoft muis, wat verwacht je dan??? Het is MICROSCHOFT!! Wees blij dat ie niet vastloopt! 
Maarre, een muis op je USB aansluiten?? Nou had ik gehoord dat je usb-poort aardig wat system-resources opslurpt, maar ja, mensen die een microschoft muis kopen, hebben daar waarschijnlijk toch geen problemen mee...
klein vraagje nog: Als Logitech met de OS "Logitech XP" komt, zou je het dan kopen??
Maarre, een muis op je USB aansluiten?? Nou had ik gehoord dat je usb-poort aardig wat system-resources opslurpt, maar ja, mensen die een microschoft muis kopen, hebben daar waarschijnlijk toch geen problemen mee...
klein vraagje nog: Als Logitech met de OS "Logitech XP" komt, zou je het dan kopen??
Verwijderd
ongelovelijk wat een geblaat, moet dit lollig zijn ofzo jongen ?Op zaterdag 12 januari 2002 01:26 schreef Thufir_Hawat het volgende:
Nou gaan er weer mensen lopen zeuren dat ze problemen hebben met een Microschoft muis, wat verwacht je dan??? Het is MICROSCHOFT!! Wees blij dat ie niet vastloopt!
idd -2 TROLL
http://www.houseofhelp.com/articles/win2k_guide/files/ps2rateW2K.zipOp zaterdag 23 juni 2001 22:19 schreef JeanLucPicard het volgende:
Aaah, shut up! Who asked you anyway?
Werkt hier perfect onder w2k
anders schop je ff een belachelijk oud topic omhoogOp vrijdag 11 januari 2002 23:31 schreef CS_maDDog het volgende:
Ik heb een Logitech mouseman Dual optical, met 2 optische oogjes... supersoepel... 2x 800 dpi
Wel voordelig voor mijOp zaterdag 12 januari 2002 21:27 schreef BuzzerCrAsH het volgende:
[..]
anders schop je ff een belachelijk oud topic omhoog
Uber, ik houd van je! Neuken?Op zaterdag 12 januari 2002 19:23 schreef ubermaestro het volgende:
[..]
http://www.houseofhelp.com/articles/win2k_guide/files/ps2rateW2K.zip
Werkt hier perfect onder w2k
Verwijderd
/me heeft ook een Logitech dual optical
ownt idd best wel.
Alleen speel nu op ps2, krijg dat USB maar niet werkend
Moet je daar iets speciaals voor instellen oid ?
ownt idd best wel.
Alleen speel nu op ps2, krijg dat USB maar niet werkend
Verwijderd
zou iemand me soieso ff in a nutshell uit willen leggen waarom ik USB ipv PS2 zou moeten gebruiken voor mun muis?
Tralalalala, ik heb nu een Trust Ami Mouse Cordless
. Maar krijg binnenkort een Logitech Ifeel Optical Mouseman (en het is maar 1 muis, whehehe
). Enne, enne enne... mn broer heeft een M$ Exploder dinges... enne... die zuigt enzo
. Tralalala
en koeien r0xx0ren nog steeds --->
en koeien r0xx0ren nog steeds --->
Verwijderd
AgreeOp zaterdag 23 juni 2001 18:42 schreef weareborg het volgende:
razer boomslang. de ultieme gaming muis!
Kep em ook, nix beters..
ik heb een trust optical wireless mouse op PS/2 en het werkt echt perfect met CS... Ik merk echt geen verschil met mensen die hun muis op USB hebben zitten.. En het schokt toch echt niet.!
superB
ik gebruik een logitech trackman marble, die is heel relaxed, want je legt um ergens neer, en je hoeft hem daarna niet meer te verplaatsen.
Verder is ie super-precies.
enne.....je kunt er geen rsi van krijgen
Verder is ie super-precies.
enne.....je kunt er geen rsi van krijgen
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
Best geinig.. al die mensen die denken dat ze beter worden door een nieuwe muis van 200 piek..
Mijn ervaring is dat "skills hebben" weinig te maken heeft met welke muis je speelt.. Meer met
reflexen (wie schiet het eerst?)
hand-oog-coordinatie (wie raakt het meest)
ervaring (ken je de map?)
Ik speel al sinds het begin (Quake1 in mijn geval) met een Logitech 3 knops-muis...

- met bal
- met snoer
- niet ergonomisch
- geen 2000 dpi
- vooral geen 200 piek
.. en mensen die mij wel 's zien gamen, weten dat ik niet slecht ben (no pats intended, maar na jaren Quake 1 bereik je een zeker niveau dat blijft).
Volgens mij boeit 't dus geen fok of je nou een muisje hebt van 40 of van 200 piek..
p.s. ik wil wel een potje 1vs1 CS'en tegen iemand met een Boomslang.. ben benieuwd..
ik heb nu sinds een tijdje de logitech optical wheelmouse SE , deze flipt veel minder dan de oude blauwe versie , overens is de nieuwe versie met 2x optical sticker op de doos net zo goed , maar ik wil eingelijk de nieuwe MS intelli explorer 3.0 
alleen beetje duur ding
alleen beetje duur ding
hallo
Ik heb die grote blauwe van logitech 
Die R0X0RS
Die R0X0RS
Kenners weten waarom
Verwijderd
p.s. ik wil wel een potje 1vs1 CS'en tegen iemand met een Boomslang.. ben benieuwd..
Challenge accepted...
Ok goed met een Logitech Dual Optical ?
Challenge accepted...
Ok goed met een Logitech Dual Optical ?
Pagina: 1