Acces database velden slaan niet op

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 740637

Topicstarter
Mijn vraag

Hallo allemaal, mijn naam is Jeroen en kom uit Nijmegen.
Ik heb een vraag over een database die ik heb gemaakt om klanten in op te slaan.
Alles leek goed te gaan in de ontwerpfase, maar in de gebruikers weergave zijn er een aantal velden waarin in de tekst niet wordt opgeslagen.
De velden met een voor gedefinieerde waarde zoals naam, adres enz slaan goed op, degene met de waarde 'Niet afhankelijk' dien dat niet.
Hoop dat jullie kunnen helpen.

Grt Jeroen

Relevante software en hardware die ik gebruik
Acces 2016

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Niet afhankelijk is precies dat: de inhoud van de textbox is nergens van afhankelijk. Dan kan hij hem ook niet ergens in opslaan...

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pedorus
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Wat je dus moet doen is je tabel aanpassen zodat je daar meer velden hebt, niet zomaar elementen op een form gaan tekenen. Daarna in de eigenschappen van de formelementen bij control source het juiste veld selecteren (control source in het Engels). Of die formelementen opnieuw neer zetten, of desnoods het hele formulier opnieuw laten maken als het er veel zijn.

Vitamine D tekorten in Nederland | Dodelijk coronaforum gesloten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donderdraak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-07-2017
Tip gebruik de form wizard dan worden tabellen en velden voor je aangemaakt in je form. Er zijn veel videos op youtube tevinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 740637

Topicstarter
Ok ga ik uitzoeken, thanks!