Mijn vraag
Ik wou graag naast mijn mac ook windows 10 op mij laptop ivm werk, nu heb ik meerdere pogingen gedaan maar het lukt mij maar niet om het er op te krijgen door storings fout MBR Partitietabel
Dit geeft ie aan
Kan Windows niet op deze schijf installeren. De geselecteerde schijf bevat een MBR-partitietabel. Op EFI-systemen kunt u Windows alleen op GPT-schijven installeren.'
Ik heb hiervoor eerder bootcamp gebruikt op mijn Mac mini en toen ging het wel in 1 x goed
Relevante software en hardware die ik gebruik
Macbook pro 13 inch 2012 met kingston hyper x SSD
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
1e 10 links op google onder naam MBR partitietabel Bootcamp
Heb zelfs in mac disk (unility?!?) partitie gewijzigd in guid partitieformaat (waar die ook op stond?!?)
dus ben geen stap verder gekomen. Wie kan mij helpen?
Ik wou graag naast mijn mac ook windows 10 op mij laptop ivm werk, nu heb ik meerdere pogingen gedaan maar het lukt mij maar niet om het er op te krijgen door storings fout MBR Partitietabel
Dit geeft ie aan
Kan Windows niet op deze schijf installeren. De geselecteerde schijf bevat een MBR-partitietabel. Op EFI-systemen kunt u Windows alleen op GPT-schijven installeren.'
Ik heb hiervoor eerder bootcamp gebruikt op mijn Mac mini en toen ging het wel in 1 x goed
Relevante software en hardware die ik gebruik
Macbook pro 13 inch 2012 met kingston hyper x SSD
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
1e 10 links op google onder naam MBR partitietabel Bootcamp
Heb zelfs in mac disk (unility?!?) partitie gewijzigd in guid partitieformaat (waar die ook op stond?!?)
dus ben geen stap verder gekomen. Wie kan mij helpen?
[ Voor 13% gewijzigd door Soppyscroll op 23-02-2016 19:52 ]