Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homealoon
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 09-10-2023
Mijn vraag:
Ik wil binnenkort een nieuwe videokaart kopen.
Maar zit nogal laag met mijn voeding dus ik zou graag willen weten hoeveel watt ik vrij heb.

Relevante software en hardware die ik gebruik:
Aldi medion pc 399 euro.
http://computerkiezen.nl/...321-bij-aldi-27-mei-2015/

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
ik heb al veel form gelezen maar daar kom je geen steek veder alleen maar dat je een watt meter in het stopcontact moet doen .

Gr.homealoon

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:28

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Als je je PC openschroeft, zie je waarschijnlijk in 2 seconden hoeveel Watt jouw voeding kan leveren en of er uberhaupt nog plek is om een andere/bredere videokaart in te plaatsen.

Doe dat eens, schrijf wat op, maak een foto en kom het dan nog eens posten. Of bel 0900 - 2352534 (1 Euro per gesprek) om de informatie op te vragen.

[ Voor 12% gewijzigd door MAX3400 op 23-02-2016 19:18 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, welke videokaart(en) heb je op het oog? Hoger dan een GTX 960 of r9 380 heeft weinig tot geen nut met de processor in je pc. Een goede voeding van 450 watt is ruim voldoende, maakt niet uit welke van de 2 bovengenoemde kaarten je er in wilt stoppen. Een slechte 800 watt kan zomaar te weinig zijn.

pricewatch: Cooler Master GM G450M
pricewatch: Antec VPF Series 450W

Zijn een paar leuke voedingen. Controleer wel of ze qua afmetingen in je pc kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homealoon
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 09-10-2023
mijn voeding is nu 350 watt maar ik wil weten of ik er een simpele videokaart in kan doen of dat kan kwa watt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:09

nelizmastr

Goed wies kapot

Welk merk/type? Een slechte 350W kan mogelijk nog minder trekken dan een goeie 250. Als het een beetje goeie kwaliteit is gaat een GTX950 wel lukken.

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal wel een 350w FSP zijn en die kom je als OEM zelden met een PEG tegen. Als dat het geval is zit er niet meer in dan een GTX 750Ti zonder de voeding te vervangen.
Pagina: 1