Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B.Schoppers
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 24-02-2016
Hallo,

Ik heb een LG G2, en een tijdje geleden is het scherm beschadigd. Er zat een flinke barst in, en sinds dat scherm kapot is gaat het scherm direct weer uit als ik hem aan doe. Ik dacht eerst dat dit te maken had met het scherm, en toen heb ik een nieuw scherm aangeschaft en er in gezet. Later bleek dat het niet aan het scherm lag, want hij gaat nogsteeds vanzelf uit als ik hem aan zet. De telefoon gaat niet uit, maar het scherm gaat uit zichzelf uit, alsof hij er geen zin in heeft...

hebben meer mensen last van dit probleem? of weet iemand hoe dit komt?
ik hoop dat iemand mij kan helpen, want t is echt superkut.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shinchan03
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-05 13:05

shinchan03

Niels

Ligt aan de proximity sensor die bovenin zit. Probeer de telefoon eens aan te zetten met een scherpe lamp precies boven de sensor en kijk eens of het dan wel werkt.

De sensor zit of niet goed op zijn plek, of hij is kapot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B.Schoppers
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 24-02-2016
als ik hem onder de lamp hou werkt het inderdaad wel, maar is hij dan kapot of zit hij dan niet goed op zijn plek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:22
B.Schoppers schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 18:43:
als ik hem onder de lamp hou werkt het inderdaad wel, maar is hij dan kapot of zit hij dan niet goed op zijn plek?
Sorry dat ik nogal laat reageer op dit topic, maar mijn scherm is nog heel maar ik lijk hetzelfde probleem te hebben. Ik krijg als ik ontzettend vaak op de achterste knop van mijn telefoon klik af en toe het scherm wel aan, maar meestal niet. Heb je dit probleem nog kunnen oplossen of is het einde zaak?

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shinchan03
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-05 13:05

shinchan03

Niels

Nieuwe sensor erin laten zetten, dan moet het weer opgelost zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:32

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Gynnad schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 18:19:
[...]

Sorry dat ik nogal laat reageer op dit topic, maar mijn scherm is nog heel maar ik lijk hetzelfde probleem te hebben. Ik krijg als ik ontzettend vaak op de achterste knop van mijn telefoon klik af en toe het scherm wel aan, maar meestal niet. Heb je dit probleem nog kunnen oplossen of is het einde zaak?
Maak even een nieuw topic aan. Topickaping is niet toegestaan op tweakers.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.