Beste tweakers,
ik ben benieuwd naar jou mening en advies over mijn systeem en wat ik er het best aan kan verbeteren.
Let op! advies graag op basis van wat er al bestaat met mogelijke vervanging van dergelijke onderdelen.
niet dat je zeg alles vervangen of nieuwe kopen. mijn budget is ongeveer 500 euro aan vervang mogelijkheden.
hierbij mijn specs|:
Motherboard: Asus M5A78L LE,sAM3+
Processor: AMD FX-8350 Black Edition
SSD: samsung evo 125 gb (OS) (dacht ik)
HDD: western digital 1TB (Data)
HDD: western digital 500 gb
GPU: MSI NVIDIA GeForce GTX 750 Ti Gaming 2GB
PSU: Cooler Master GX 450WATT
RAM: 10 gb 1333mhz (2 sticks een van 2 gb en een van 8gb merk weet ik niet uit het hoofd)
CPUFan:
wat ik wil weten is wat kan ik hier aan verbeteren
waarom wil ik verbetering ik merk dat ik soms tijdens het gamen vooral de render time for graphics best lang duurt en weet niet precies waar het aan kan liggen ik heb wel mijn idee erover maar wil graag van jullie weten wat jij denk dat het best is om te vervangen voor optimal usage O.A gaming.
dus zeg jij gpu vervangen dan kan dat zolang het binnen de budget blijft.
alles kan vervangen zolang het binnen de budget valt.
BTW dit is mijn eerst post überhaupt dus be gentle.
MVG RM
ik ben benieuwd naar jou mening en advies over mijn systeem en wat ik er het best aan kan verbeteren.
Let op! advies graag op basis van wat er al bestaat met mogelijke vervanging van dergelijke onderdelen.
niet dat je zeg alles vervangen of nieuwe kopen. mijn budget is ongeveer 500 euro aan vervang mogelijkheden.
hierbij mijn specs|:
Motherboard: Asus M5A78L LE,sAM3+
Processor: AMD FX-8350 Black Edition
SSD: samsung evo 125 gb (OS) (dacht ik)
HDD: western digital 1TB (Data)
HDD: western digital 500 gb
GPU: MSI NVIDIA GeForce GTX 750 Ti Gaming 2GB
PSU: Cooler Master GX 450WATT
RAM: 10 gb 1333mhz (2 sticks een van 2 gb en een van 8gb merk weet ik niet uit het hoofd)
CPUFan:
wat ik wil weten is wat kan ik hier aan verbeteren
waarom wil ik verbetering ik merk dat ik soms tijdens het gamen vooral de render time for graphics best lang duurt en weet niet precies waar het aan kan liggen ik heb wel mijn idee erover maar wil graag van jullie weten wat jij denk dat het best is om te vervangen voor optimal usage O.A gaming.
dus zeg jij gpu vervangen dan kan dat zolang het binnen de budget blijft.
alles kan vervangen zolang het binnen de budget valt.
BTW dit is mijn eerst post überhaupt dus be gentle.
MVG RM
R.D.R Madari