Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23:25

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Topicstarter
Ik heb een single HD7950 en speel op dit moment geen game.
Ik zit nog op CCC 12.4 of zo. EDIT : zit op CCC 13.4
Is het de moeite om te upgraden naar de laatste Crimson drivers?
Is er performance winst te behalen met die Crimson drivers voor een single HD7950 ivgl met de CCC drivers?

Iemand hier een idee van? Iemand met een HD7950/7970 die de Crimson drivers al heeft gebruikt?

Of gaan die crimson drivers meer slecht dan goed dan?

Ik zou enkel de Crimson drivers installeren als er performance winst te halen is.

W7 x64 Enterprise

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.5.0 (UMOEUXM)

Beste antwoord (via daffie82 op 23-02-2016 15:56)

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Werkt prima met een HD7950 hier, performance winst zit er vooral in de games welke nog niet zo lang uit zijn.

Voor het installeren eerst de oude driver verwijderen via het configuratiescherm, daarna nog even AMD's Clean Uninstall Utility draaien en de nieuwste driver downloaden en installeren.

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Werkt prima met een HD7950 hier, performance winst zit er vooral in de games welke nog niet zo lang uit zijn.

Voor het installeren eerst de oude driver verwijderen via het configuratiescherm, daarna nog even AMD's Clean Uninstall Utility draaien en de nieuwste driver downloaden en installeren.

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLKornolio
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 00:33

NLKornolio

BF3/BF4: NLKornolio

Als je niet gamed heb je de updates niet echt nodig, voor performace winst aangezien je daar toch niks van gaat merken.
Dit is alleen niet het enigste dat updates doen maar ja wat jezelf wil natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23:25

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Topicstarter
caanova1984 schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 15:18:
Als je niet gamed heb je de updates niet echt nodig, voor performace winst aangezien je daar toch niks van gaat merken.
Dit is alleen niet het enigste dat updates doen maar ja wat jezelf wil natuurlijk.
Ik game op dit moment niet, maar ik heb wel een aantal games in de pijplijn om te spelen. Maar dit zijn al wat oudere games. Bioshock infinite bijvoorbeeld.

Wat doet de Crimson update nog dan? Behalve dan performance winst bij nieuwere games.

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.5.0 (UMOEUXM)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLKornolio
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 00:33

NLKornolio

BF3/BF4: NLKornolio

http://support.amd.com/en...Hotfix-Release-Notes.aspx hotfixes, nieuwe features, fixes. Kan je allemaal op de AMD site vinden geen idee of het voor jouw van toepassing is.

[ Voor 10% gewijzigd door NLKornolio op 23-02-2016 15:50 ]