Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Linkse WAP 610N cd kwijt

Pagina: 1
Acties:
  • 189 views

Vraag

• Retort308
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 28-09 16:18
Hallo allemaal,

Ergens had ik nog dit accesspoint liggen en dacht mijn buurman er een plezier mee te doen
Alleen blijk ik de installatie CD ROM kwijt te zijn en de online handleiding refereert daar naar.
Ik heb geprobeerd in zijn experiabox te kijken of hij daar in staat maar omdat zijn ip range in 192.168.2.xxx zit wordt de linksys natuurlijk niet als zodanig herkend.
Ik heb geen zin om zijn hele netwerk om te gooien naar 192.168.1.xxx, maar hoe kom ik in 's hemelsnaam in de linksys zonder die cd?

Ben erg benieuwd naar jullie reacties, Frans

[ Voor 84% gewijzigd door Retort308 op 23-02-2016 13:00 ]

Alle reacties

• Younes
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-11 20:50

Younes

Wie, Wat, Waar?

o=a?

Ik begrijp niet goed wat je wilt? Heb je dit topic misschien iets te vroeg geopend?

...en waarom?

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

http://www.linksys.com/nl/support/

Daarnaast heb ik geen idee waarom je de CD nodig hebt; de installatie-handleiding geeft ook duidelijk uitleg hoe je zonder CD het ding kan configureren.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Retort308
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 28-09 16:18
MAX3400 schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 12:55:
http://www.linksys.com/nl/support/

Daarnaast heb ik geen idee waarom je de CD nodig hebt; de installatie-handleiding geeft ook duidelijk uitleg hoe je zonder CD het ding kan configureren.
Tja, dat was nu idd mijn probleem, dat kon ik er niet in vinden, dus nu toch nog eens overnieuw zoeken als dat er in staat. Dan moet het lukken, thnx

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Retort308 schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 12:52:
Ik heb geen zin om zijn hele netwerk om te gooien naar 192.168.1.xxx, maar hoe kom ik in 's hemelsnaam in de linksys zonder die cd?
Cd is zoals gezegd niet nodig. Verbind de Linksys alleen met je laptop. Dus verbind die niet met je experiabox. Vervolgens kan je vanuit je laptop inloggen op je Linksys met het standaard ip-adres. Zie ook deze pagina of in de handleiding op pagina 3.

[ Voor 20% gewijzigd door rens-br op 23-02-2016 13:24 ]

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:54

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Zie ook niet heel veel nut van dit topic. Beetje effort erin steken en je het het nodige zo gevonden.

Tijd voor een nieuwe sig..

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.