After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Als ik de lijst van verkopers erbij pak dan zie ik geen Nederlandse verkopers, maar wel bijvoorbeeld amazon.de. Die levert ook in Nederland.
Maar dan gaan er natuurlijk de nodige mensen klagen over het moeten hebben van een CC 
Er is dus geen (al dan niet Nederlandse) leverancier dat iDeal accepteert?
Er is dus geen (al dan niet Nederlandse) leverancier dat iDeal accepteert?
[ Voor 8% gewijzigd door Raven op 23-02-2016 12:43 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Nee SilentiumPC is niet te koop in Nederland en richt zich ook niet op NL, maar meer op Oost-Europa, Polen en nog verder weg. Zag het nut zelf ook niet echt van het nieuwsbericht.
Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic
Ik kan helaas niet een plek vinden die iDeal accepteert als betaalmiddel voor de koelers. Wel zijn producten van SilentiumPC ook te verkrijgen bij amazon.fr, dus om ze volledig af te schrijven als bedrijf dat zich richt op het oosten vindt ik niet correct.
Met betrekking tot het nut van het nieuwsbericht: het is natuurlijk altijd afhankelijk van hoeveel nieuws er is op een dag, en wat toevallig opvalt. Vandaag viel deze set koelers toevallig op bij de persoon met de nieuwsdienst, waarna ik het verhaal in overleg heb getikt.
Met betrekking tot het nut van het nieuwsbericht: het is natuurlijk altijd afhankelijk van hoeveel nieuws er is op een dag, en wat toevallig opvalt. Vandaag viel deze set koelers toevallig op bij de persoon met de nieuwsdienst, waarna ik het verhaal in overleg heb getikt.