Ik vind het eigenlijk best irritant dat quotes inklappen nu de standaard is. Ik stoorde mij er totaal niet aan en vind het dan ook een slechte zaak dat dit opgedrongen wordt door Tweakers. Graag zou ik daar verandering in willen zien. Zeker ook met bepaalde topicstarts, waar quotes soms noodzakelijk zijn, is dit vervelend.
Nu kan ik wel gaan lopen kloten met custom css, maar ik ben van mening dat dit aan de Tweakers zijde gedaan moet worden. Dus mijn idee:
Zou graag willen zien dat de quote uitklap feature in-/uitgeschakeld kan worden dmv een UBB tag.
Bijvoorbeeld:
Dit is uitklapfeature aan (welke de standaard zal zijn):
[quote="url",1] tekst die je wilt quoten [/quote]
[quote="url"] tekst die je wilt quoten [/quote] (of geen toevoeging)
Dit is uitklapfeature uit:
[quote="url",0] tekst die je wilt quoten [/quote]
Dus ,0 of ,1 toevoegen om de uitklap-feature te bepalen, specifiek voor de quote. Op die manier heb je het beste van beide werelden, denk ik.
Nu kan ik wel gaan lopen kloten met custom css, maar ik ben van mening dat dit aan de Tweakers zijde gedaan moet worden. Dus mijn idee:
Zou graag willen zien dat de quote uitklap feature in-/uitgeschakeld kan worden dmv een UBB tag.
Bijvoorbeeld:
Dit is uitklapfeature aan (welke de standaard zal zijn):
[quote="url",1] tekst die je wilt quoten [/quote]
[quote="url"] tekst die je wilt quoten [/quote] (of geen toevoeging)
Dit is uitklapfeature uit:
[quote="url",0] tekst die je wilt quoten [/quote]
Dus ,0 of ,1 toevoegen om de uitklap-feature te bepalen, specifiek voor de quote. Op die manier heb je het beste van beide werelden, denk ik.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh