Quote-uitklap-feature uit-/aanzetten dmv UBB tags

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-10 22:59

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Ik vind het eigenlijk best irritant dat quotes inklappen nu de standaard is. Ik stoorde mij er totaal niet aan en vind het dan ook een slechte zaak dat dit opgedrongen wordt door Tweakers. Graag zou ik daar verandering in willen zien. Zeker ook met bepaalde topicstarts, waar quotes soms noodzakelijk zijn, is dit vervelend.
Nu kan ik wel gaan lopen kloten met custom css, maar ik ben van mening dat dit aan de Tweakers zijde gedaan moet worden. Dus mijn idee:

Zou graag willen zien dat de quote uitklap feature in-/uitgeschakeld kan worden dmv een UBB tag.

Bijvoorbeeld:

Dit is uitklapfeature aan (welke de standaard zal zijn):
[quote="url",1] tekst die je wilt quoten [/quote]
[quote="url"] tekst die je wilt quoten [/quote] (of geen toevoeging)

Dit is uitklapfeature uit:
[quote="url",0] tekst die je wilt quoten [/quote]

Dus ,0 of ,1 toevoegen om de uitklap-feature te bepalen, specifiek voor de quote. Op die manier heb je het beste van beide werelden, denk ik.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Maar daarmee val je juist Tweakers lastig die het tegenovergestelde willen :P

Gelukkig kun je als gebruiker wel wat met CSS doen, al dan niet met de custom CSS feature op GoT, browseraddons zoals Stylish kunnen het ook.

[ Voor 48% gewijzigd door Raven op 23-02-2016 11:51 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Maar wie is de 'schrijver' die een quote gebruikt om te bepalen of ik nou wel of niet een quote ingeklapt wil hebben? Als iemand structureel lange berichten quote en met een one-liner reageert, is het zeer ongewenst als daar de inklapfunctie wordt uitgeschakeld door hem/haar.

Het idee is goed, maar dan kan het beter als optie in je voorkeuren gemaakt worden, zodat jij bepaalt wat er gebeurt, niet iemand anders. En er is altijd nog custom css, al wil je daar niet aan beginnen.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:12
Hero of Time schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 11:51:
Als iemand structureel lange berichten quote en met een one-liner reageert, is het zeer ongewenst als daar de inklapfunctie wordt uitgeschakeld door hem/haar.
Zo iemand zet geen one-liner onder een hele lange quote om vervelend te doen, dit is luiheid of onbekendheid met het systeem. Die gaat heus niet ineens ,0 toevoegen een een quote-tag :P

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
Wat tweaking zou wel fijn zijn. Vannmorgen topic aangemaakt over de treinramp met een plaatje. Gevolg: door het plaatje valt alle tekst direct weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Nu online

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Dat is een ander verhaal. Ik geef alleen aan dat het kan en ik niet wil dat iemand anders bepaald dat een quote niet ingeklapt mag worden terwijl ik dat wel wil. ;)

Nou heb ik met custom css die hele inklap ding toch uit staan, maar goed, het gaat om 't idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-10 22:59

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Raven schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 11:50:
Maar daarmee val je juist Tweakers lastig die het tegenovergestelde willen :P
Met dit zal ook standaard een quote gewoon ingeklapt blijven, tenzij de schrijver dit anders bepaald. Zoals bijvoorbeeld bij dat treinongeval topic waarbij de tekst wegvalt. De schrijver kan dan anders bepalen om de content toch goed tot zijn recht te laten komen.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:46

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Tsja, voor wat betreft dat voorbeeld: het is ook niet echt zinvol om complete nieuwsberichten te copy/pasten in een topicstart. Een samenvatting en linkje voldoet doorgaans. Sterker nog, dat is ook vanuit auteursrecht perspectief een stuk netter.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16:14
Kan ik het nu ergens in zijn geheel uitzetten? Ik vind het ook moeilijk irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Nu online

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

pelt schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 13:58:
Kan ik het nu ergens in zijn geheel uitzetten? Ik vind het ook moeilijk irritant.
Had je crisp in "[quote] Selectie i.p.v gehele bericht" al gezien? Met custom css kan je 't aanpassen. Te koop in de karmastore.

Pagina: 1