Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het nieuwe systeem is bedoeld voor gamen en het simpele thuis gebruik. Ik zal voornamelijk games als ARK, League of Legends, World of Warcraft, Battlefield gaan spelen. Verder doe ik niet aan video/foto bewerkingen of andere gerelateerde zaken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Assemblage zal ik zelf doen en de maximum prijs voor het systeem is 800/850 euro. Heb nog 150 euro bol.com bonnen die ik zal verzilveren op een component (waarschijnlijk videokaart) waardoor het totaal om en nabij de 1000 euro zal komen te liggen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen specifieke merk voorkeuren
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zou erg van het rood/zwart thema. Daarnaast moet minimaal de 150euro bol.com bonnen kunnen worden gebruikt voor een component. Computer moet minimaal 4/5 jaar mee kunnen net als mijn huidig systeem.
Ga je overklokken?
Nee, gebruik alleen stock preformance
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik ben opzoek naar een perfecte prijs kwaliteits verhouding waar ik de komende jaren mee vooruit kan. Ik ben opzoek naar jullie advies m.b.t. de interactie van alle onderdelen en de samenhang van het gehele systeem. Mochten jullie nog op of aanmerkingen hebben op mijn huidige build hoor ik het graag
Vriendelijke Groet,
Jorn
Het nieuwe systeem is bedoeld voor gamen en het simpele thuis gebruik. Ik zal voornamelijk games als ARK, League of Legends, World of Warcraft, Battlefield gaan spelen. Verder doe ik niet aan video/foto bewerkingen of andere gerelateerde zaken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Assemblage zal ik zelf doen en de maximum prijs voor het systeem is 800/850 euro. Heb nog 150 euro bol.com bonnen die ik zal verzilveren op een component (waarschijnlijk videokaart) waardoor het totaal om en nabij de 1000 euro zal komen te liggen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | WD Black SATA 6 Gb/s WD1002FAEX, 1TB | € 82,95 | € 82,95 |
1 | Samsung SH-S223C Zwart | € 0,- | € 0,- |
1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 84,90 | € 84,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 167,85 |
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-6600 Boxed | € 224,95 | € 224,95 |
1 | MSI H170A GAMING PRO | € 122,95 | € 122,95 |
1 | MSI Radeon R9 390 8GB Gaming | € 357,49 | € 357,49 |
1 | NZXT S340 Colour Edition Zwart/Rood | € 66,95 | € 66,95 |
1 | Scythe Mugen 4 PCGH Edition | € 42,95 | € 42,95 |
1 | Kingston HyperX Fury black HX424C15FBK2/16 | € 68,95 | € 68,95 |
1 | Corsair RM550x | € 92,95 | € 92,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 977,19 |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen specifieke merk voorkeuren
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zou erg van het rood/zwart thema. Daarnaast moet minimaal de 150euro bol.com bonnen kunnen worden gebruikt voor een component. Computer moet minimaal 4/5 jaar mee kunnen net als mijn huidig systeem.
Ga je overklokken?
Nee, gebruik alleen stock preformance
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik ben opzoek naar een perfecte prijs kwaliteits verhouding waar ik de komende jaren mee vooruit kan. Ik ben opzoek naar jullie advies m.b.t. de interactie van alle onderdelen en de samenhang van het gehele systeem. Mochten jullie nog op of aanmerkingen hebben op mijn huidige build hoor ik het graag
Vriendelijke Groet,
Jorn