Poulske schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 15:15:
[...]
Dank je wel.
[...]
Als je een Chromecast hebt, kun je het vanaf je tablet/mobiel zo op je TV casten. Ik heb zelf een Smart TV met Android dus daar zit dat ingebouwd.
Edit: Ik lees nu pas dat je een Windows Mobile hebt. Is het dan niet handiger om ergens goedkoop een Android telefoon of tablet op de kop te tikken? Het is tenslotte alleen maar om te casten.
Dat zou kunnen, dan moet ik ook nog een Chromecast kopen (mijn TV is nog dom), en slingert er nog een apparaat rond. Dat vind ik het niet waard. Zoals ik al zei de combinatie Netflix en uitzending gemist is tot nu toe voldoende. Ik kijk wel verder als KPN play via de browser ook werkt, ze geven aan dat dit jaar in te voeren. Ondertussen hoop ik dat ze wakker worden en beseffen dat als ze willen concurreren met Netflix e.d., een Windows 10 app een plus is

.
Kijk ik kan mij voorstellen dat het niet de moeite loont om een WP 8 app te bouwen, al blijven ze stug verwijzen naar V.S. marktcijfers, terwijl die in Europa hoger zijn

. Maar windows 10 heeft toch een behoorlijk marktaandeel ondertussen en blijft groeien, op PC's/laptops dan.