Sinds een tijdje heb ik een eigenaardige map op mijn G staan: 9495687342849
Deze map telt 4 submappen met allevier een even eigenaardige 'cijfer'naam.
Gegevens:
SSD van 126 Gig op (windows-zelf = 42 Gig - schijfgebruik: 78 Gig)
- Submap 1867296850801 bevat mappen Microsoft en regid.1991-06.com.microsoft
- Submap 1871359643747 bevat mappen Apppatch, Boot, Branding, Cursors, Devicesflow, ... 41 mappen met ook een System en System32
Omdat ze nogal wat plaats innam wilde ik ze deleten, maar dit lukt niet.
Wat ik al probeerde:
- Verwijderen vanuit windows: u moet administratorrechten hebben - doorgaan? ja > niet gemachtigd, ik moet Trustedinstallers toelating hebben om wijzigingen aan te brengen.
- verwijderen met Knoppix-dvd: the operation was completed with errors - error removing file: operation not supported - dit wordt bij alle (?) bestanden herhaald
(Knoppix: op eek keer al haalde hij blijkbaar wel wat weg want bij het rebooten in Windows en het opstarten van Corel WP, coreldraw gaf hij fouten en moest ik het programma terug installeren.)
Vraag: is dit een normale situatie? Doe ik er wat aan (zo ja: wat?) - want voor de rest werkt mijn systeem zoals het hoort...
ps: Ik kan van alles proberen: 'k heb toch enkele klonen liggen
Deze map telt 4 submappen met allevier een even eigenaardige 'cijfer'naam.
Gegevens:
SSD van 126 Gig op (windows-zelf = 42 Gig - schijfgebruik: 78 Gig)
- Submap 1867296850801 bevat mappen Microsoft en regid.1991-06.com.microsoft
- Submap 1871359643747 bevat mappen Apppatch, Boot, Branding, Cursors, Devicesflow, ... 41 mappen met ook een System en System32
Omdat ze nogal wat plaats innam wilde ik ze deleten, maar dit lukt niet.
Wat ik al probeerde:
- Verwijderen vanuit windows: u moet administratorrechten hebben - doorgaan? ja > niet gemachtigd, ik moet Trustedinstallers toelating hebben om wijzigingen aan te brengen.
- verwijderen met Knoppix-dvd: the operation was completed with errors - error removing file: operation not supported - dit wordt bij alle (?) bestanden herhaald
(Knoppix: op eek keer al haalde hij blijkbaar wel wat weg want bij het rebooten in Windows en het opstarten van Corel WP, coreldraw gaf hij fouten en moest ik het programma terug installeren.)
Vraag: is dit een normale situatie? Doe ik er wat aan (zo ja: wat?) - want voor de rest werkt mijn systeem zoals het hoort...
ps: Ik kan van alles proberen: 'k heb toch enkele klonen liggen