Beste Tweakers,
Inmiddels heb ik een aardige setup in elkaar gezet. Na 5 jaar op de huidige te hebben gezeten, werd het tijd voor wat nieuws. Zodoende.
Middels dit topic zou ik eigenlijk graag zien, dat er een aantal kenners meekijken naar de gekozen onderdelen.
Misschien dat jullie dingen zien waarvan je zegt, dat en dat kan echt niet samen. Of je haalt veel meer uit je setup als je x vervangt door x.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Op een betrouwbare wijze de komende jaren vooruit kunnen met de nieuwste games. Tevens lichte videowerkzaamheden in de toekomstplannen. Belangrijk voor mij is, dat ik er de komende tijd niet meer naar om hoef te kijken. Maar dat ik, indien nodig, nog wel de mogelijkheden hiertoe heb. Er komt een Windows op, welke dit wordt, heb ik nog niet besloten.
Wat ik niet belangrijk vind is:
- Geld besparen op mijn budget.
- Overklok mogelijkheden.
- Looks.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Voor enkel de onderstaande onderdelen (Dus excl. case, opslag, etc. +/- € 1550
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
CM 690 II
SSD Samsung 850 Evo 500gb
SSD Samsung 840 Pro 250GB (OS)
X TB opslag
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Momenteel draai ik nog 3x22" LCD. Dit wordt uiteindelijk vervangen voor tenminste 1x 24"-27" 144Hz.
Ga je overklokken?
Ik ben niet van plan te gaan overklokken. Ik heb hier geen interesse in, geen tijd voor etc.
Hier de Wishlist so far:
Alvast vriendelijk bedankt!
Inmiddels heb ik een aardige setup in elkaar gezet. Na 5 jaar op de huidige te hebben gezeten, werd het tijd voor wat nieuws. Zodoende.
Middels dit topic zou ik eigenlijk graag zien, dat er een aantal kenners meekijken naar de gekozen onderdelen.
Misschien dat jullie dingen zien waarvan je zegt, dat en dat kan echt niet samen. Of je haalt veel meer uit je setup als je x vervangt door x.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Op een betrouwbare wijze de komende jaren vooruit kunnen met de nieuwste games. Tevens lichte videowerkzaamheden in de toekomstplannen. Belangrijk voor mij is, dat ik er de komende tijd niet meer naar om hoef te kijken. Maar dat ik, indien nodig, nog wel de mogelijkheden hiertoe heb. Er komt een Windows op, welke dit wordt, heb ik nog niet besloten.
Wat ik niet belangrijk vind is:
- Geld besparen op mijn budget.
- Overklok mogelijkheden.
- Looks.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Voor enkel de onderstaande onderdelen (Dus excl. case, opslag, etc. +/- € 1550
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
CM 690 II
SSD Samsung 850 Evo 500gb
SSD Samsung 840 Pro 250GB (OS)
X TB opslag
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Momenteel draai ik nog 3x22" LCD. Dit wordt uiteindelijk vervangen voor tenminste 1x 24"-27" 144Hz.
Ga je overklokken?
Ik ben niet van plan te gaan overklokken. Ik heb hier geen interesse in, geen tijd voor etc.
Hier de Wishlist so far:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-6700K Boxed | € 369,58 | € 369,58 |
| 1 | Asus Republic Of Gamers Z170 MAXIMUS VIII RANGER | € 179,08 | € 179,08 |
| 1 | Gigabyte GV-N98TG1 GAMING-6GD | € 695,25 | € 695,25 |
| 1 | Sharkoon 5.25 Bay Extension Blauw | € 6,50 | € 6,50 |
| 1 | Scythe Mugen 4 | € 35,95 | € 35,95 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2A2133C13R | € 80,50 | € 80,50 |
| 1 | Corsair RM750x | € 110,95 | € 110,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.477,81 | |
Alvast vriendelijk bedankt!