welke pak moet ik dragen dat de nacht camera mij niet pakt.

Pagina: 1
Acties:
  • 1.826 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag hallp mij vraag is. Welke soldier pak moet ik dragen dat een nachtcamera niet pakt. Zeg maar dat ze geen wit vlekje op me zien call of duty ghost
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• matroosoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:46

matroosoft

Lone Christian

je moet, dan een bananenpak. Zoiets. Dan zien je, alleen nog maar een geel vlekje. Hleb een , plaatje voor je opgezohg

Afbeeldingslocatie: http://csimg.koopkeus.nl/srv/NL/29029423a40498569/T/340x340/C/FFFFFF/url/bananenpakje-baby.jpg

Mischien verfen voor de soldier, kleur.

----
Protip: probeer netjes Nederlands te schrijven, beschrijf duidelijk wat je wil en vertel ook gelijk even wat je zelf al gevonden hebt. :Y :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knottnerus
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11-09 13:35
Pfff. Lees je post even na voordat je op plaatsen klikt.

Maar goed...
Wat bedoel je met een soldier pak? Gewoon zoals je ze rond ziet lopen of een ghillie-suit (Wikipedia: Ghillie suit)? Hoe had je voor je gezien dat een camera je pakt? Een nieuw model met armen?

Ik neem aan dat je bedoelt dat je niet gedetecteerd wordt door de camera. In dat geval zijn er volgens mij 2 mogelijkheden: een IR-camera en een "gewone" camera
Beide varianten detecteren variaties in lichtniveau (feitelijk hoe mensen ook beweging zien). Hier zijn wel bepaalde thresholds van toepassing zodat een alarm oid niet getriggered wordt van een bewegende tak of een kat die langs loopt (als dat niet is waar je in geinteresseerd bent iig). Een klein beetje beweging is dus altijd toegestaan. Wat je dus in beide gevallen kan doen (ongeacht wat voor kleding je draagt) is HEEL langzaam bewegen.
In het geval van een IR-camera maakt het (bijna) niet uit wat voor kleding je draagt, wit, zwart, gevlekt of met een regenboog. Een IR-camera ziet warmte. Ieder voorwerp met een temperatuur boven het absolute 0-punt straalt iets van warmte uit en de camera die kan dat meten/zien. Om niet gedetecteerd te worden door die camera moet je dezelfde hoeveelheid warmte uitstralen als je omgeving (of eerder de achtergrond). Aluminiumfolie heeft de eingenschap bijna niets zelf uit te stralen (vandaar dat het veel gebruikt wordt als isolatie), maar des te meer van de omgevingsstraling te reflecteren, waaronder ook de warmtestraling van de omgevingsobjecten. Het nare hier van is dat het dus ook de straling reflecteerd van warmere objecten (lampen, de zon en de camera zelf)

conclusie:
In beide gevallen is de beste optie HEEL langzaam bewegen en hopen dat je onder de threshold blijft (en dat er geen bewaker achter de monitor zit) of de camera in zijn geheel te ontwijken.

Nu rest ons nog de vraag: Waarom?! Wat wil je hier mee bereiken?

Succes met je (al dan niet) illegale praktijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankyboy707
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-09 11:39
knottnerus schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 07:48:

Het gaat in dit geval om een game he (call of duty ghosts) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 14:20

Croga

The Unreasonable Man

knottnerus schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 07:48:
Pff.... Lees even het forum waar dit geplaatst is voor je op "Verstuur" klikt :p

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• knottnerus
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11-09 13:35
HAHAH, wat een idioot ben ik.

Sorry mensen, ik ben hier veel te serieus voor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 12:26
Ik zou dit topic in de gaten houden, exact dezelfde vraag:
welke pak moet ik drga

:F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:02

BM

Moderator Spielerij
Dit kan prima in het normale CoD: Ghost topic :)

En aan iedereen die niet normaal kan reageren: reageer niet, of stuur een TR in...

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.