Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, lang genoeg meegaan om evt. met toekomstige GPU upgrade weer de nieuwste spellen goed draaien. Mogelijk voor een klein deel voor m'n studie.
Momenteel op 1080p, later mogelijk naar 1440p.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik verwacht nog zo'n €750-€800 besteden, heb de GPU, PSU, SSD al (5 maand oud) en 1 TB HDD (weet niet exact welke)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
De MSI GTX 970 4GB, CM GM G650M, Samsung 850 EVO 250GB SSD en 1 TB HDD (die niet in het lijstje stond). Randapperatuur heb ik ook al.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
High-end onderdelen die een goede tijd mee zullen gaan en de nieuwste games goed zullen draaien.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Prefereer Intel/NVidia, bovengenoemde onderdelen staan vast.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik hoop met onderstaand lijstje over anderhalf à 2 jaar verder te kunnen upgraden naar een nieuwe GPU om dan goede performance te hebben bij de nieuwste games.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik ben niet heel ervaren met het samenstellen van PC's dus ik wil graag weten of de build zo goed is of dat er nog dingen missen/anders kunnen, betere prijs/kwaliteit verhouding e.d.
Ik zit verder te twijfelen over de case, namelijk tussen de Fractal Design Define S die in het lijstje staat en de pricewatch: NZXT S340 Colour Edition
Gamen, lang genoeg meegaan om evt. met toekomstige GPU upgrade weer de nieuwste spellen goed draaien. Mogelijk voor een klein deel voor m'n studie.
Momenteel op 1080p, later mogelijk naar 1440p.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik verwacht nog zo'n €750-€800 besteden, heb de GPU, PSU, SSD al (5 maand oud) en 1 TB HDD (weet niet exact welke)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
De MSI GTX 970 4GB, CM GM G650M, Samsung 850 EVO 250GB SSD en 1 TB HDD (die niet in het lijstje stond). Randapperatuur heb ik ook al.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
High-end onderdelen die een goede tijd mee zullen gaan en de nieuwste games goed zullen draaien.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Prefereer Intel/NVidia, bovengenoemde onderdelen staan vast.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik hoop met onderstaand lijstje over anderhalf à 2 jaar verder te kunnen upgraden naar een nieuwe GPU om dan goede performance te hebben bij de nieuwste games.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik ben niet heel ervaren met het samenstellen van PC's dus ik wil graag weten of de build zo goed is of dat er nog dingen missen/anders kunnen, betere prijs/kwaliteit verhouding e.d.
Ik zit verder te twijfelen over de case, namelijk tussen de Fractal Design Define S die in het lijstje staat en de pricewatch: NZXT S340 Colour Edition
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6600K Boxed | € 239,- | € 239,- |
| 1 | MSI Z170A GAMING M5 | € 177,95 | € 177,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G | € 354,- | € 354,- |
| 1 | Fractal Design Define S - Window | € 88,50 | € 88,50 |
| 1 | TP-Link TL-WDN4800 | € 33,95 | € 33,95 |
| 1 | NZXT Sleeved LED Kit, 2 Meter, Rood | € 16,50 | € 16,50 |
| 1 | Scythe Mugen 4 | € 35,95 | € 35,95 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2A2400C14R | € 85,95 | € 85,95 |
| 1 | Cooler Master GM G650M | € 70,- | € 70,- |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 84,50 | € 84,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.186,30 | |